اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک میلیون کیلومتر و 10 سال گارانتی برای خودروی جدید چری! + تصاویر

کمپانی چینی چری برای محصولات عرضه‌شده خود در اندونزی، گارانتی یک میلیون کیلومتری ارائه داده است.

به گزارش سایت طلا، کمپانی چینی چری برای محصولات عرضه‌شده خود در اندونزی، گارانتی یک میلیون کیلومتری ارائه داده است.

خودروسازان چینی با تمامی قوا در حال تلاش برای تسلط بر بازار خودرو کشورهای در حال توسعه هستند و در این راستا از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند. چری نیز بی تردید یکی از مطرح ترین خودروسازان چینی در سطح بین المملی است و اخیرا گارانتی یک میلیون کیلومتری چری برای محصولات عرضه‌شده در اندونزی، تلاش این کمپانی چینی در راستای نمایش کیفیت و جلب اعتماد مشتریان است. با توجه به عمر مفید 10 ساله خودرو، این گارانتی نشان می‌دهد چری از کیفیت محصولات خود مطمئن بوده و به نحوی سعی دارد این اطمینان را به مشتریان اندونزیایی انتقال دهد.

محصولات چری در بازار اندونزی با گارانتی XXL عرضه شده‌اند که به معنی تضمین محصول به مدت 10 سال یا 1 میلیون کیلومتر است. این گارانتی مناسب برای آن دسته افرادی است که روزانه تا 278 کیلومتر رانندگی می‌کنند. بدین ترتیب خودروی آن‌ها به مدت 10 سال تحت محافظت برند چری بوده و در صورت عدم نقض قوانین گارانتی، مشمول خدمات مختلف شرکت قرار می‌گیرند.

البته گارانتی‌های مشابهی توسط کمپانی‌های مختلف برای انواع خودروها ارائه شده است. به عنوان مثال، خودروهای هیوندای و کیا با گارانتی 10 ساله در ایالات‌متحده عرضه می‌شوند، هرچند این گارانتی، مسافت یک میلیون کیلومتر را پشتیبانی نمی‌کند. کامیون‌های مرسدس بنز نیز در برخی کشورها با گارانتی سه‌ساله، اما بدون محدودیت مسافت عرضه شده‌اند.

گارانتی یک میلیون کیلومتری چری یک تضمین منحصربه‌فرد برای خودروهای چینی به حساب می‌آید. محصولات چینی هنوز نتوانسته‌اند اعتماد و اطمینان کامل مشتریان را در سطح جهان به دست آورند. چری تلاش کرده تا با ارائه گارانتی XXL یک کیلومتری، ذهنیت مشتریان نسبت به کیفیت و دوام محصولات خود را مثبت کند و به نظر می‌رسد استراتژی موفقی را در پیش گرفته است.

محصولات چری در ایران نیز با گارانتی‌های نسبتا طولانی‌مدت عرضه می‌شوند. به عنوان مثال خودروی MVM 315 با گارانتی مسافت 60 هزار کیلومتر در دسترس خریداران قرار دارد. بهترین گارانتی متعلق به خودروی تیگو ۸ است که از پیمایش مسافت 200 هزار کیلومتر یا کارکرد 7 ساله پشتیبانی می‌کند. محصولات چری عمدتا توسط گروه صنعتی مدیران خودرو روانه بازار می‌شوند، اما سوال این است که در صورت ارائه گارانتی یک میلیون کیلومتری در بازار کشورمان، هیچ یک از محصولات چری به دوران بعد از دوران گارانتی می رسیدند یا پیش از آن اسقاط می شدند؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد