اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۷ راه آسان برای جذب دختری که دوستش دارید

متاسفانه هر زمان که یک مرد برای جلب توجه یک خانم تلاش میکند، هرچه بیشتر تلاش می کند کمتر به نتیجه می رسد.

متاسفانه هر زمان که یک مرد برای جلب توجه یک خانم تلاش میکند، هرچه بیشتر تلاش می کند کمتر به نتیجه می رسد. اما این به این معنی نیست که هیچ امیدی نیست یا نباید تلاش کرد. اگر واقعاً میخواهید بدانید چگونه میتوانید توجه یک دختر را جلب کنید ما این۷ تکنیک را در سایت طلا برای شما آوردیم.

کنجکاو باشید

از او در مورد خودش سؤال بپرسید و واقعاً به دانستن این اطلاعات علاقمند باشید. نترسید، فقط به او نشان دهید که برایتان مهم است در مورد او و یا علائق او چیزی بدانید.

زندگی خود را داشته باشید

شما علاوه بر کنجکاو بودن باید برای پاسخ دادن به سوالاتی که در مورد خودتان از شما می پرسد، آماده باشید. اگر او سؤالی در مورد زندگی شما نپرسید یعنی علاقه ای به شما ندارد اما اگر از شما سؤال پرسید با بالا انداختن شانه ها پاسخ ندهید یا نگویید (چیز زیادی برای گفتن ندارم.)

با اشتیاق در مورد علایق و چیزهایی که دارید صحبت کنید و نشان بدهید که مشتاق صحبت کردن هستید. به او دلیلی بدهید که بخواهد درباره شما بیشتر بداند.

مراقب خودت باش

لازم نیست جذاب ترین مرد دنیا باشید. شما باید ازمو و پوست و دندان هایتان مراقبت کنید. بهداشت را رعایت کنید. به آرایشگاه بروید و لباس تکراری نپوشید. به او نشان دهید که می دانید چگونه از خودتان مراقبت کنید.

به او توجه کنید

منظور این نیست که فقط باید به او خیره شوید. شما می خواهید به او نشان دهید که به حرف هایش گوش می دهید. اگر او داستانی را تعریف میکند، به او گوش دهید و از او سؤال بپرسید. اگر با دوستانتان بیرون می روید و او گفت که نوشیدنی مورد علاقه اش چیست، دفعه بعد نوشیدنی مورد علاقه او را سفارش بدهید.

اجازه دهید او شما را در بهترین حالت ببیند

خانمی که به او علاقه دارید باید شما را در بهترین حالت ممکن ببیند. پس او را با بهترین دوستانتان به بیرون دعوت کنید یا او را به کنسرت خواننده مورد علاقه خودتان ببرید. فرصت هایی پیدا کنید تا لحظات شاد و خوبی را برای او بسازید.

او را بخندانید اما به روش درست

زنها حس شوخ طبعی را دوست دارند. بامزه بودن شما میتواند جذابیت شما را بیشتر کند. از مسخره کردن مردم یا جوک های بی ادبانه خودداری کنید. اگر میخواهید کسی را مسخره کنید، خودتان را مسخره کنید.

از ظاهر و رفتار او تعریف کنید

بد نیست گاهی به او نشان دهید که او را جذاب می بینید. فقط از ظاهر او تعریف نکنید از رفتار او هم تعریف کنید. زیاده روی نکنید . وقتی واقعا رفتار او را دوست داشتید از او تعریف کنید. فقط کافی است به او بگوید که رفتارش عالی است. اگر از او تعریف کنید او هم راهی پیدا میکند تا به شما بگوید که او هم به شما علاقه مند است.

و اگر این کار را نکند، خب... به شما علاقه ای ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد