اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 راه برای جذب کردن مردی که دوستش دارید

اگر این نکات ساده را دنبال کنید، براحتی می توانید پسری که می خواهید جذب کنید.

اگر این نکات ساده را دنبال کنید، براحتی می توانید پسری که می خواهید جذب کنید. ممکن است که برخی از تکنیکها و تاکتیکهای عاشقانه را به طور طبیعی انجام دهید، اما استفاده از یک یا دو تکنیک کافی نیست. باید همه نکات را رعایت کنید.

ما در سایت طلا چند نکته ساده برای شما آوردیم که اگر واقعاً او را دوست دارید، همه این نکات را باید رعایت کنید.

زندگی خودت را داشته باش

شما باید زندگی خودتان را داشته باشید. داشتن زندگی شخصی یعنی اینکه، شما باید سرگرمی هایی داشته باشید که از همسرتان مستقل باشد. خیلی اوقات همسرتان به سرگرمی ها، فعالیت ها و حتی دوستانی که شما فوق العاده به آنها علاقه دارید، علاقه مند نیست. داشتن زندگی شخصی به دلایل مختلفی بسیار مهم است. شما باید به مرد خودتان نشان دهید که واقعاً از حضور او لذت می برید، اما در عین حال باید به او بگویید که شما سرگرمی های خاص خودتان را هم دارید.

اینکه به او نشان دهید که به او نیاز ندارید باعث می شود که او بیشتر به شما احترام بگذارد. اگر شدیدا به او نیاز داشته باشید و زندگی خود را به خاطر او رها کنید، او به سرعت متوجه می شود که دیگر لازم نیست برای جلب عشق و احترام شما تلاش کند و شما احترامتان را از دست می دهید.

وقتی زندگی شخصی خودتان را دارید، طبیعتاً معاشرت با شما سختتر است و کمتر در دسترس خواهید بود.

خودتان را دوست داشته باشید

گاهی از خودتان بپرسید که آیا من خودم را دوست دارم؟ اگر شما خودتان را دوست نداشته باشید، چگونه انتظار دارید یک پسر شما را دوست داشته باشد و بخواهد؟

اگر هنوز کاملاً عاشق خود نیستید، نگران نباشید. راه های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد. اگر احساس می کنید خوش فرم نیستید، می توانید به باشگاه بروید و بیشتر ورزش کنید. اگر اعتماد به نفس ندارید، پیش روانشناس بروید و این مشکل را حل کنید. یکی از راه ها برای افزایش اعتماد به نفس صحبت با دوستان و همکاران مرد است.

سرگرم کننده و راحت باشید

یکی از نکات کلیدی که باید یاد بگیرید ،سرگرم کننده بودن است. اگرچه ظاهر بسیارمهم است اما شخصیت شما نیز به همان اندازه مهم است . اگر کسل کننده باشید او خیلی سریع علاقه اش را از دست می دهد اما اگر شما راحت و شوخ طبع باشید، قطعاً می خواهد با شما صحبت کند و به معاشرت با شما ادامه دهد. بنابراین همیشه از خودتان بپرسید که آیا از کنار من بودن لذت می برد؟

بازیگوش باشید

سرگرم کننده بودن خوب است، اما بازیگوشی بهتر است. شیطنت و اذیت کردن یک پسر، راهی فوق العاده برای افزایش احساسات و جذب کردن اوست.

ساده ترین راه برای شوخی با مردتان این است که به این فکر کنید که انگار برادر کوچکتان را اذیت می کنید. مثلا وقتی چیزی می گوید با او شوخی کنید یا حتی به او بگویید که تیم ورزشی مورد علاقه اش بد است. فقط یادتان باشد که در انجام آن زیاده روی نکنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد