اونس طلا2426.46
مظنه14,596,000
18 گرم3,369,400
ارزش سکه32,884,788
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,350,000
نیم23,200,000
ربع15,000,000

آیا احساس خستگی می کنید؟ یک تصویر انتخاب کنید و پیام امروزتان را دریافت کنید

آیا احساس خستگی می کنید؟ آیا مشکلات زیادی دارید؟ زندگی برای همه سخت است.

آیا احساس خستگی می کنید؟ آیا مشکلات زیادی دارید؟ زندگی برای همه سخت است، به همین دلیل است که ما پیامهای ویژهای را برای شما آوردیم تا مسیرتان را با آن روشن کنیم. یکی از کارت ها را انتخاب کنید.

تصویر شماره یک

آخر هفته، باید فعالیت هایی را انجام دهید که استعداد و قدرت خلاقیت شما را افزایش دهد. از فکر کردن به کاری که دوست دارید انجام دهید اما وقت ندارید، خودداری کنید. خلاقیت روشی است که از طریق آن می توانید خودتان و احساستتان را ، بهتر بیان میکنید و درگیری ذهنی تان را از تعهدات و تنشهای روزانه کمتر کنید.

شما خلاقیت خودتان را فراموش کردید اما آن هدیهای است که مسیر درست را به شما نشان می دهد و چه کسی میداند شاید از طریق آن به یک کسبوکار سودآور برسید. آزمایش کنید، بازی کنید، نقاشی کنید و خطاطی کنید.

تصویر شماره دو

ستاره نماد تعادل و امید است و به ما یادآوری می کند که همه ما یک جرقه الهی در درون خودمان داریم. آخر هفته استراحت کنید و کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید و احساس خوبی داشته باشید.

سر و صدای بیرونی را خاموش کنید و با مدیتیشن، تغذیه خوب، خواندن کتاب و دعا، جرقه نور درونتان را روشن کنید. به شما توصیه می کنیم که این آخر هفته مراقب حال روحی خودتان باشید!

تصویر شماره سه

این مرحله از زندگیتان برای شما آسان نیست. شما باید به دنبال راهی باشید که به شما کمک کند ثبات عاطفی، روحی و جسمی داشته باشید. از آخر هفته استفاده کنید تا به صورت خوشبینانه به زندگیتان فکر کنید، شهودات خود را یادداشت کنید یا منتظر رویایی با یک اتفاق جدید باشید و پاسخی را که در آن لحظه به آن نیاز دارید بدست بیاورید!

تصمیم نگیرید و زود نتیجه نگیرید! وقتی تنهایی میخواهد شما را زمین بزند، به دنبال درمان باشید، با یک دوست صحبت کنید، احساس خود را بگویید یا برای راهنمای معنویتان دعا کنید. تو تنها نیستی!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد