اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این 10 گوشی رضایت بخش ترین گوشی های جهان اعلام شدند + اسامی

در فهرست منتشر شده آنتوتو از رضایت بخش ترین گوشی های جهان در ماه اکتبر، نمایندگانی از شیائومی، هواوی و موتورولا حضور دارند.

به گزارش سایت طلا، در فهرست منتشر شده آنتوتو از رضایت بخش ترین گوشی های جهان در ماه اکتبر، نمایندگانی از شیائومی، هواوی و موتورولا حضور دارند.

پلتفرم بنچمارک شناخته شده آنتوتو، فهرستی از رضایت بخش ترین گوشی های اندرویدی جهان در ماه اکتبر را منتشر کرد. گردآوری این داده‌ها طی ماه گذشته میلادی و در چین انجام شده است. در این لیست، گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا با رضایت‌مندی 95.68 درصدی در رتبه اول قرار گرفت. گوشی نوبیا Z40S پرو با درصد رضایت‌مندی 90.15 در رتبه دوم و اوپو K10 5G نیز با 89.95 درصد رده سوم را به خود اختصاص داد.

این چهارمین ماه متوالی است که گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اس اولترا در جایگاه اول رضایت بخش ترین گوشی جهان در بنچمارک آنتوتو قرار می‌گیرد. این دستگاه هم‌چنین از سیستم دوربین مشترک شیائومی و لایکا بهره می‌برد و موفق‌ترین نماینده در بازار گوشی‌های رده‌بالای این شرکت چینی محسوب می‌شود.

علاوه بر مدل‌های فوق، گوشی iQOO 10 پرو با 89.58 درصد، ویوو ایکس فولد با 89.57 درصد، ردمی K50 Extreme Edition با 89.33 درصد، هواوی میت 50 پرو با 89.18 درصد، هواوی میت 50 با 89.17 درصد، موتورولا ایکس پرو با 88.15 درصد و شیائومی 12 اس با 87.27 درصد، به ترتیب در فهرست ده گوشی رضایت بخش ماه اکتبر آنتوتو قرار گرفتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد