اونس طلا2347.89
مظنه14,476,000
18 گرم3,341,700
ارزش سکه32,614,428
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,500,000
ربع14,900,000

در قرار ملاقات هرگز این ۵ کار را انجام ندهید

همه ی ما، اولین ها را همیشه در ذهنمان به خاطر می سپاریم.

همه ی ما، اولین ها را همیشه در ذهنمان به خاطر می سپاریم. چه احساس باشد، چه خوردن یک غذا و یا دیدن یک شخص خاص. وقتی برای اولین بار می خواهیم با کسی قرار بگذاریم همیشه به چهره، لباس و ظاهر خودمان توجه می کنیم. اما متاسفانه بعضی از رفتارها هستند که ما بطور ناخودآگاه آن را انجام می دهیم .

ما در سایت طلا، ۵ کاری که نباید در قرار ملاقات اول انجام دهید را برای شما جمع آوری کردیم.

۱.پرهیز از گفتن هرچیزی به ذهنتان می رسد

درست است که شما دوست دارید راحت باشید اما قرار ملاقات اول زمان مناسبی برای این گفتگوها نیست.

صداقت داشتن به این معنی نیست که شما باید همه رازهایتان را بگویید ، بهتر است راجب گذشته سؤالی نپرسید. سعی کنید در مورد چیزهای مشترکی که دارید صحبت کنید مانند خانواده ، غذای مورد علاقه ، تیم ورزشی مورد علاقه . ارتباط عاطفی در جلسه اول شکل می گیرد.از گفتن موضوعاتی که مانع این ارتباط می شود خودداری کنید.

۲.چک کردن گوشی همراه و لپ تاپ

در جلسه اول آشنایی، شما یک هدف دارید و آن این است که با شخص مقابل ارتباط برقرار کنید . وقتی در میان صحبت ها و هنگامی که سکوت کرده اید رسانه های اجتماعی خودتان را چک می کنید بطور غیرمستقیم می گویید که علاقه ای به صحبت کردن با او ندارید. شما باید مؤدبانه رفتار کنید. حتی اگر در حال ورشکست شدن هم هستید نباید گوشی همراه یا لپ تاپ خودتان را چک کنید و باید به شخص مقابل احترام بگذارید.

۳.صحبت در مورد روابط گذشته و شکست عشقی

صحبت در مورد روابط تلخ در گذشته ، برای جلسه اول موضوع خوبی نیست. صحبت در مورد زمان مجردی ، طبیعی است ، اما صحبت در مورد جزئیات آخرین شکست عشقی خودتان، فاجعه است. زیرا ممکن است عصبانی شوید و نتوانید احساستان را کنترل کنید. برای جلسه اول شما در مورد هیچ موضوع منفی نباید صحبت کنید.

تجربه گرفتن از روابط گذشته خوب است اما مطرح کردن آن یعنی شما هنوز آن شخص را فراموش نکردید.

۴. تقلید رفتار او

تقلید رفتار، یک راه غیرمستقیم برای ابراز عشق است . شما می توانید از این راه برای ابراز احساستان استفاده کنید و یک ارتباط عاطفی خوب برقرار کنید. تقلید رفتار یعنی تکرارحرکات شخص مقابل بدین صورت که وقتی دستش را زیر چانه می گذارد شما هم همین کار را انجام دهید یا وقتی پاهایش را روی پای دیگرش می اندازد.

۵. تعریف یک داستان پر ماجرا و جالب

همه افراد یک داستان جالب در زندگیشان دارند. این خاطرات می تواند در مورد پریدن از یک ساختمان، صعود از کوه یا دیگر فعالیت ها باشد. این داستان هرچقدرانرژی و هیجان بیشتری داشته باشد، بیشتر در ذهن او ماندگار می شود.

یک داستان پرماجرا به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید با یک روش سرگرم کننده، جلسه اول را برای او جذاب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد