اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۶ نشانه اینکه نیمه گمشده خودتان را پیدا کردید

زوجین قبل از ازدواج به جای گفتگو در مورد تعهد و ارزشهای خودشان، بیشتر در مورد غذا و موسیقی که دوست دارند صحبت می کنند.

زوجین قبل از ازدواج به جای گفتگو در مورد تعهد و ارزشهای خودشان، بیشتر در مورد غذا و موسیقی که دوست دارند صحبت می کنند.

ما در سایت طلا، ۶ نشانه ساده که نشان می دهد با نیمه گمشده تان آشنا شدید برای شما جمع آوری کردیم. تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هر دوی شما می دانید چه می خواهید

با توجه به زمانی که برای آشنا شدن با یکدیگر اختصاص داده اید، شما با دیدن رفتارهای یکدیگر و صحبت بیشتر، متوجه می شوید که هر دوی شما بدنبال چه شخصی هستید. فقط ظاهر و پول اهمیت ندارد، شما باید بیشتر به رفتار هم دقت کنید نه به حرفی که می زنید. خیلی از افراد حرف های به ظاهر زیبایی می زنند اما شبیه آن عمل نمی کنند. به تناقض در رفتار و حرف او توجه کنید. اگر او هم مثل شما میداند که بدنبال چه همسری است، این یک نشانه بزرگ و مهم است.

شما می دانید که دوران عاشقی تمام می شود

وقتی که دو نفر عاشق یکدیگر می شوند، هورمون های شیمیایی بسیار زیادی در مغز آنها ترشح می شود که باعث بروز هیجانات و کارهای عجیبی می شود. دو انسان بالغ می دانند که این دوران تمام می شود و با وجود اینکه از دوران عاشقی خودشان لذت می برند اما مراقب هستند که همسری که انتخاب می کنند کورکورانه و از روی هوس نباشد.

فردی که عاشق شماست و نمی تواند هیجاناتش را کنترل کند قطعا بلوغ هیجانی ندارد و در آینده وقتی هیجاناتش فروکش کرد با کوچکترین مشکل از زندگی خسته می شود . اگر او هم مانند شما بلوغ عاطفی دارد یعنی نیمه گمشده شما است.

برای فرار از تنهایی ازدواج نمی کنید

تحقیقات نشان داده افرادی که می توانند تنهایی زندگی کنند، در ازدواج هم موفق تر هستند زیرا ترس از طرد شدن ندارند و برای فرار از تنهایی وارد هر رابطه ای نمی شوند. هر دوی شما باید این حقیقت را بپذیرید که برای حفظ رابطه تان، باید تلاش کنید و از یکدیگر مراقبت کنید زیرا عشق شرط لازم است اما کافی نیست. اگر یکی از شما فقط بخاطر اینکه تنهاست، دوست دارد وارد یک رابطه بشود، بهتر است همین حالا رابطه را تمام کنید.

یک رابطه متقابل دارید

اگر شریک زندگیتان به همان اندازه که از او حمایت می کنید و به او کمک می کنید، از شما حمایت می کند یعنی شما یک رابطه متقابل دارید. این را در نظر داشته باشید که مردان از لحاظ مالی به همسرانشان کمک می کنند و همسرانشان می توانند به نوعی دیگر به آنها کمک کنند، به عبارت ساده تر ، شکل حمایت ممکن است باهم متفاوت باشد اما مهم این است که یک رابطه خودخواهانه نیست. احساسات از بین می رود ، اما رفتارها و سطح تعهد است که رابطه را قوی نگه می دارد.

احساس وابستگی ، کنترل یا حسادت را ندارید

اگر شریک زندگیتان این خصوصیات یا رفتارها را داشته باشد، رابطه موفقی نخواهید داشت. اینکه شما این ویژگی ها را داشته باشید و او نداشته باشد هم به همان اندازه آسیب زننده است. به عبارت کلی یک رابطه موفق رابطه ای است که هردو نفر شبیه به هم باشند و در رفتارهایشان با هم تفاهم داشته باشند.

تعهد، مهربانی، درک و احترام متقابل دارید

شما باید به یکدیگر تعهد داشته باشید و هنگامی که دچار اختلاف می شوید اولین فکری که به سرتان می زند ترک کردن هم نباشد. برای برقراری ارتباط و حل و فصل درگیری ها باید به یکدیگر احترام بگذارید. هیچ رابطه ای بدون درگیری نیست اما مهم اینجاست که یکدیگر را درک کنید، مسئولیت اشتباهتان را بپذیرید، ببخشید و فراموش کنید.

اگر فکر می کنید خودتان و شریک زندگیتان این ویژگی های مشترک را دارید یعنی نیمه گمشده خودتان را پیدا کردید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد