اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک فرشته را انتخاب کنید تا پیام امروزتان را بخوانید

فرشتگان راهنمای ما در زندگی هستند. اینکه بتوانیم پیام های آنان را دریافت کنیم، همیشه به نفع ماست.

فرشتگان راهنمای ما در زندگی هستند. اینکه بتوانیم پیام های آنان را دریافت کنیم، همیشه به نفع ماست. پیام های آنان همیشه مثبت، بدون قید و شرط، محبت آمیز، و بسیار صادقانه است.

به این ۵ کارت فرشته نگاهی کنید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

1. پیام: به خودت اعتماد کن

فرشته شما میخواهد بگوید که صدای قلبت را گوش بده و به حس درونی ات اعتماد کن. اگر همه یاد بگیرند که به شهودشان اعتماد کنند، بدون شک، جهان جای بهتری برای زندگی می شود، زیرا استرس کمتری داریم و همه ما از نظر جسمی و روانی سالم تر می شویم. فرشتگان، خدا و کائنات از طریق شهود شما با شما ارتباط برقرار می کنند. وقتی احساسات شهودی خودتان را نادیده می گیرید، یعنی ندا و پیام آنان را نادیده می گیرید.

شهود شما یک کتاب راهنماست، که شما فقط با انرژی درونتان می توانید از آن استفاده کنید . گاهی احساس می کنید که یک حس خاص دارید اما نمی دانید چطور با آن ارتباط برقرار کنید، شما باید یاد بگیرید که به ندای درونتان گوش دهید و از این کتاب راهنما استفاده کنید. اگر در مورد احساسات خودتان شک دارید، از کائنات یا فرشتگان یک نشانه بخواهید تا پیامشان را برای شما ارسال کنند.

2. پیام: خودت را دوست داشته باش

این پیام فرشته شماست. عشق به خودتان اساس زندگی شماست. زمانی که شما خودتان را دوست داشته باشید؛ می توانید این انرژی و عشق را به دیگران هم انتقال بدهید. ما فقط می توانیم چیزی را که خودمان داریم به دیگران ببخشیم. وقتی بی قید و شرط خودتان را دوست داشته باشید، طبیعتاً آن را به دیگران می دهید و روابط سالم تری دارید.

عشق از درون سرچشمه می گیرد و نفرت هم همینطور. نفرت از خود، انرژی تنفر را به جهان میفرستد و اتفاقات زندگیتان را با آن حسی که دارید تطابق می دهد.

عشق به خود، انرژی دوستی را وارد زندگی شما می کند و این انرژی خودش را به هر شکلی که بتواند نشان می دهد. دوست داشتن خود یعنی دوست داشتن دنیا!

3. پیام: کاری رو انجام بده که تو رو خوشحال می کنه

شادی یک انرژی ارتعاشی بسیار بالاست که با عشق همسو است. وقتی کارهای هیجان انگیز و شاد انجام می دهید، این انرژی را به دیگران منتقل می کنید. هدف همه ما از زندگی این است که به یک نحوی به دیگران خدمت کنیم تا از زندگی ببریم. زیرا وقتی این کار را انجام می دهیم، انرژی این کار خوب مثل بومرنگ به ما بر می گردد.

وقتی روزهایتان را با استرس، غم یا ناراحتی سپری میکنید، این انرژی روی همه اطرافیانتان تأثیر میگذارد.

اگر به پیام فرشته عمل کنید، نه تنها زندگی شما، بلکه زندگی همه اطرافیانتان شاد و لذت بخش می شود.

4. پیام: مقایسه کردن رو متوقف کن

وقتی خود یا زندگیتان را با دیگران مقایسه می کنید، ارتعاش مثبت خودتان را کاهش می دهید. مقایسه کردن باعث می شود که احساس بدی داشته باشیم و حسادت کنیم. یک بازی باخت-باخت است. زیرا هیچ چیز در زندگی شما عوض نمی شود.

تنها راهی که باید روی آن تمرکز کنید مسیر زندگی خودتان است و تنها فردی که میتوانید تغییر دهید خودتان هستید. به دیگران اجازه دهید الهام بخش شما باشند و به توانایی های شما ایمان بیاورند. احساس حسادت یا قضاوت یک انرژی مخرب است.

5. پیام: به دنبال صلح باش

هر چه آرام تر باشید، با انرژی خودتان دنیا را آرام تر می کنید. وقتی چهار پیام اول فرشتگان با هم ترکیب شوند به شما کمک می کنند تا در زندگی خود آرامش بیشتری داشته باشید، اما شیوه های دیگری وجود دارد که می تواند از آن برای رسیدن به آرامش استفاده کنید.

مدیتیشن، یوگا، ورزش، خوردن غذای سالم، ماساژ، پاکسازی وتعادل چاکرا و استفاده از کریستال های شفابخش همه ابزارهایی برای ایجاد آرامش و انرژی بیشتر در زندگی شما هستند. شما می توانید با این تمرین ها، زندگی خودتان را به روش های بسیار مثبتی تغییر دهید وبر زندگی اطرافیانتان هم تأثیر بگذارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد