اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد دوباره شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۰هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش سایت طلا، بورس اوراق بهادار تهران بعد از بسته 10‌بندی حمایتی سازمان بورس امروز هم در یک روند رو به رشد قرار گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با رشد 10 هزار و 547 واحد نسبت به روز قبل به رقم یک میلیون و 280 هزار و 380 واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هموزن با افزایش 4 هزار و 192 واحد به رقم 365 هزار و 9 واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 4 میلیون و 751 هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از 5.2 میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب 246 هزار فقره معامله و به ارزش 2 هزار و 605 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز همه شاخص‌های بورس سبز شدند بگونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ‌ ارزشی 0.84 درصد رشد کردند، این دو شاخص با معیار هموزن 1.18 درصد افزایش یافتند.

شاخص آزاد شناور 0.81 درصد رشد کرد، شاخص بازار اول بورس 0.92 درصد افزایش یافت و شاخص بازار دوم بورس 0.74 درصد افزایش یافت.

امروز نمادهای پتروشیمی خلیج‌فارس، فولاد مبارکه، سرمایه‌‌گذاری امید، شستا، پتروشیمی نوری، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 41میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 601میلیارد تومان در 176هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 51واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 384واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی تندگویان، پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز و پالایش نفت لاوان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد