اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تست شخصیت: کدام ماشین را دوست دارید؟

این تست شخصیت چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند.

این تست شخصیت چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند. رنگ ماشینی که انتخاب می کنید نشان می دهد که چه فردی هستید. از این ۴ رنگ، کدام رنگ را بیشتر برای ماشین دوست دارید؟

آبی

آبی یک رنگ منحصر به فرد است که در بین ماشین ها خیلی رایج نیست. رنگ آبی برای اشخاصی است که جلب توجه را دوست دارند و دوست دارند منحصر به فرد باشند، اما نه بیش از حد. شما فردی دلسوز، خوش بین و خونسرد هستید. شما آرامش را در زندگی دوست دارید و دوست دارید به خاطر هوش بالایتان از شما تعریف و تمجید کنند. شما نسبتاً درونگرا و بسیار صادق هستید. شما هم قابل اعتماد هستید و هم به دیگران براحتی اعتماد می کنید. شما با اعتماد به نفس و مقتدر هستید.

نقره ای

رنگ نقره ای یکی از محبوب ترین رنگ های خودرو در جهان است. این یک رنگ کلاسیک است. اگر ماشین خاکستری را انتخاب کردید، یعنی نمیخواستید با رنگ سفید توجه همه را به خودتان جلب کنید یا با رنگ مشکی خیلی جذاب باشید. شخصیت شما هم مانند این رنگ است. شما تمایلی خنثی دارید و رویکرد بسیار عملی به زندگی دارید. شما آرام، خونسرد هستید و تعادل را در زندگیتان حفظ می کنید. در بحث ها و گفتگوها بی طرف هستید. اما دوست دارید در گفتگو ها شرکت کنید و مسائلتان را مطرح کنید. شما بسیار محتاط هستید و ترجیح می دهید به جای جبهه گیری، سازش کنید.

قرمز

ماشین قرمز رنگ ، جسارت شما را فریاد می زند. اگر ماشین قرمز رنگ دارید یا اگر رنگ رویایی شماست، برون گرا هستید . شما عاشق توجه و به رخ کشیدن خودتان هستید. شما برونگرا، پرخاشگر و فوق العاده با اعتماد به نفس هستید. شما شوق بالایی به زندگی دارید و نمی توانید برای مدت طولانی بی تحرک بمانید. شما عاشق سفر، ملاقات با افراد جدید و شرکت در مهمانی ها هستید. شما به راحتی دوست پیدا می کنید اما تنهایی را هم دوست دارید. هستید. شما بسیار جاه طلب هستید و رویای رسیدن به اهداف خاصی را دارید. شما به دلیل انرژی بالایی که دارید، اگر به مسیر خود نرسیدید، بی قرارمی شوید.

زرد

اگر زرد ، رنگ مورد علاقه خودروی شما زرد است نشان دهنده این است که شما فردی خونگرم و شاداب هستید. شما برونگرا هستید و دارای حس شوخ طبعی هستید. شما نگرش امیدوارانه ای دارید و همیشه جنبه روشن همه چیز را می بینید. اگرچه از نظر قلبی ساده و مهربان هستید اما نابالغ نیستید. شما از توجه نمی ترسید و به راحتی از کسانی که دوستتان دارند استقبال می کنید. رنگ های روشن در اتومبیل، نشان دهنده مد یا خانه مورد علاقه شما هستند. افرادی که تمایل به رنگ زرد دارند نیز خلاقیت بالایی دارند و از هوش تجاری خوبی برخوردارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد