اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

واردات این خودرو توسط سایپا تکذیب شد

به تازگی خبر‌هایی مبنی بر واردات سراتو ۲۰۲۲ به کشور در حال منتشر شده که این موضوع از سمت گروه خودروسازی سایپا تکذیب شد.

به گزارش سایت طلا، به تازگی خبر‌هایی مبنی بر واردات سراتو ۲۰۲۲ به کشور در حال منتشر شده که این موضوع از سمت گروه خودروسازی سایپا تکذیب شد.

پس از سال‌ها محدودیت و ماه‌ها کشمکش بر سر آزادسازی واردات خودرو و از سر گذراندن استرس و اضطراب ورود خودروی خارجی به کشور، بالاخره تلاش‌های شبانه‌روزی عده‌ای جواب داده و به احتمال زیاد از روزهای آغازین آذر ماه واردات رسما آغاز شود.

مچنین آیین نامه واردات خودرو منتشر و اصلاحات مورد نیاز آن نیز اعمال شده است. شرکت‌های بسیاری تا به امروز برای واردات اعلام آمادگی کرده‌اند و وزارت صمت پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام داده است. یکی از خودروسازان علاقه‌مند به واردات خودروی خارجی، سایپا خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سایپا قصد وارد کردن خودروی کیا سراتو ۲۰۲۲ را دارد. ما این موضوع را از شرکت خودروسازی سایپا پیگیری کرده‌ایم. یک منبع آگاه در شرکت خودروسازی سایپا در خصوص واردات سراتو ۲۰۲۲ گفت: تا امروز چیزی به ما اعلام نشده است و این موضوع صحت ندارد چرا که در شبکه های اجتماعی برای بازدید بیشتر منتشر می شود.

به گفته او،در حال حاضر وزارت صمت تازه اسامی شرکت های وارد کننده خودرو را اعلام کرده است و تا این لحظه محصولات نهایی خودرو اعلام نشده است،اگر خودرو های وارداتی اعلام شوند قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد