اونس طلا2337.71
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

۷ غذای سرشار از پروتئین برای صبحانه

معمولا همه در شب، بیشتر از مواد غذایی حاوی پروتئین استفاده می کنند.

معمولا همه در شب، بیشتر از مواد غذایی حاوی پروتئین استفاده می کنند، اما اگر می خواهید پروتئینی که بدنتان نیاز دارد را جذب کنید باید آن مواد غذایی را در صبح میل کنید. پروتئین نه تنها معده شما را پر می کند و از احساس گرسنگی هنگام ورزش جلوگیری می کند ، بلکه خوردن آن در اوایل روز خواص زیادی دارد.

ما در سایت طلا ۷ مواد غذایی سرشار از پروتئین را برای شما جمع آوری کرده ایم.

تخم مرغ

هر ۱ عدد تخم مرغ بزرگ: ۶ گرم

نیمرو، تخم مرغ آبپز و املت یکی از بهترین گزینه های صبحانه است. اگر کلسترول بالایی دارید ، در مورد اینکه چند تخم مرغ میتوانید ، بخورید با پزشک خودتان صحبت کنید و سعی کنید آنها را با غذاهای پر فیبر ، مواد مغذی مانند سبزیجات ، نان تست گندم کامل یا میوه تازه میل کنید.

پنیر

تمام لبنیات حاوی پروتئین است ، اما همه پنیرها پروتئین بیشتری دارند. میزان پروتئین در انواع پنیرها متفاوت است . شما می توانید از جدول تغذیه ای که روی جعبه پنیرها درج شده کمک بگیرید تا ببینید کدام پنیر پروتئین بیشتری دارد.

ماست یونانی

یکی دیگر از لبنیات ها ، ماست یونانی است. پروتئین های موجود در ماست یونانی به کاهش وزن کمک کرده و به طور کلی سرعت متابولیک را افزایش می دهند.

ماهی آزاد یا سالمون دودی

ماهی قزل آلا یا سالمون سرشار از پروتئین هستند. این ماهی های چرب حاوی امگا ۳ و ویتامین D نیز هستند که موجب تقویت هوش و تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. سعی کنید آنها را دودی کنید و از خوردن سرخکردنی در صبح خودداری کنید.

جو دوسر

مانند گوشت و لبنیات پروتئین در غلات هم فراوان است. بلغور جو دوسر پروتئین زیادی را به خودش اختصاص داده است .

کره بادام زمینی

2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی/کره بادام: 7 گرم

خوردن کره بادام زمینی در صبح فواید بسیاری دارد. مطالعات نشان داده که خوردن کره بادام زمینی در صبحانه به کنترل قند خون و اشتها در طول روز کمک می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد