اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زنی بعد از طلاق به دست همسرش کشته شد

این زن در حین تماس تلفنی با پلیس توسط همسر سابقش کشته شد.

یک زن در حالیکه با پلیس تماس گرفته بود تا بگوید که طلاق گرفته است بلافاصله در حین تماس تلفنی توسط همسر سابقش به قتل رسید.

بنا بر گزارش ها ، یک زن با اپراتور پلیس تماس گرفته و درحین گفتگو با پلیس و قرار دادن آنها در جریان جزيیات طلاقش که به تازگی اتفاق افتاده است، بوده که در همان لحظه شوهر سابقش به طرز فجیعی به او شلیک می کند.

این زوج ، روز پنجشنبه در پارکینگ مجتمع آپارتمان لوئیزویل در تگزاس با یکدیگر بحث می کردند. حدود ساعت ۵:۳۰ صبح ، این زن با پلیس تماس می گیرد و این قضیه را به پلیس گزارش می دهد. پلیس ها همان لحظه صدای تیراندازی را پشت خط می شنوند و تماس قطع می شود.

مدت کوتاهی پس از آن شاهدان قتل با پلیس تماس می گیرند و گزارش می دهند که یک مرد با شلیک چند گلوله یک زن را به قتل رسانده و پس از آن به خودش شلیک کرده است.

این زن به بیمارستان پزشکی لوئیزویل منتقل شد اما حدود یک ساعت بعد فوت کرد. شوهر سابق وی هم تحت معالجه قرار گرفت اما چندین ساعت بعد فوت کرد.

اجساد آنها برای تعیین علت و نحوه مرگ به پزشک قانونی شهر تارانت منتقل شده است.

طبق گفته روزنامه صلیب تیمبرز ، ربکا آلن ۳۴ ساله چندین ماه قبل هم از همسر سابقش پاتریک آلن ۳۳ ساله ، به دلیل خشونت خانگی و مزاحمت خیابانی شکایت کرده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد