اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک شکل هندسی را انتخاب کنید تا ببینید چه شغلی مناسب شماست

این تست شخصیت براساس اشکال هندسی ویژگی‌ شخصیت ما را نشان می دهد.

این تست شخصیت براساس اشکال هندسی که انتخاب می کنیم ، ویژگی شخصیت ما و کاری که مناسب ماست را به ما نشان می دهد.

دایره

شما می توانید گروه ها را مدیریت کنید . احساس همدلی بالایی دارید و اطرافیانتان در کنار شما همیشه شاد هستند. درد و رنج دیگران را شما را ناراحت می کند انگار خودتان دچار این غم ها و مشکلات شدید. دوست دارید پشت سر دیگران صحبت کنید، که خودتان هم می دانید این کار درستی نیست اما دست خودتان نیست. شما آدم بلاتکلیف، تنبل و بسیار از خودگذشته ای هستید و این نقاط ضعف تمام انرژی شما را گرفته است. این کارها به شما اجازه نمیدهد که در زندگیتان آرامش داشته باشید، خصوصا وقتی هیچکس قدر شما را نمی داند و یا موفقیت شما را نمی بینند.

شغل ایده آل: بازیگری، بازاریابی، تاریخ نویس، خانه دار، مدیر منابع انسانی، معلم، رستوران دار، نویسنده.

مربع

بزرگترین ویژگی شخصیتی شما در تمام موقعیت های زندگیتان، صبر و آرامش شماست. تفکر شما به دلیل استفاده از نیم کره سمت چپ مغزتان، اغلب منطقی است. شما هرگز به ندای درونتان گوش نمی دهید و برای حل کردن مشکلاتتان به جای اینکه به حرف قلب و احساستان گوش دهید، همه راه حل ها را می سنجید و تجزیه و تحلیل می کنید تا به یک پاسخ منطقی برسید.

شغل ایده آل: حسابدار، کارمند بانک، برنامه نویس، کارگر ساختمانی، پزشک، مهندس، منشی، تاجر، راننده.

مثلث

شما همیشه از خودتان مطمئن هستید و فکر می کنید که همیشه حق با شماست، بهمین خاطر اعتراف کردن و پذیرفتن اشتباهتان برایتان سخت است. ویژگی های شخصیتی شما: کنترل و مدیریت بحران، عدم پذیرش انتقاد، خلاقیت و نوآوری، با دقت، آینده بین، جاه طلب، رقابت کردن، عزم و اراده، تمرکز بالا، رفتار محترمانه است. بخاطر داشته باشید که اگر خودخواه، خودمحور و عجول باشید هرگز به اهدافتان نمی رسید.

شغل ایده آل: معمار، کارآفرین، طراح، اقتصاددان، کارگردان، وکیل، سرباز، خلبان، سیاستمدار، مدیر اصناف.

مستطیل

شما همیشه در حال تغییر دادن مسیر زندگیتان هستید. روی صندلی می نشینید و فقط فکر می کنید که چه کاری باید انجام دهید. شما هنوز توانایی و استعدادهایتان را نشناختید و مدام به این فکر می کنید که چه کاری باید انجام دهید تا از این وضعیت خلاص شوید.. شما دوست دارید کارمتفاوتی انجام دهید ، کاری که هیچ کس قبلاً آن را انجام نداده است و به جایگاهی برسید که هیچ کسی به آنجا نرسیده است. این بخاطر قدرت بالای تخیلتان است. اما بهتر است اول توانایی و تان را بشناسید سپس برای رسیدن به پیشترفت از آن استفاده کنید.

شغل ایده آل: کارآفرین، انیماتور، رئیس بخش، پیمانکار عمومی.

زیگزاگ

شما بسیار خلاق هستید و باید به قدرت تخیلتان تکیه و از این استعداد استفاده کنید. شما دید عمیقی به زندگی دارید و می توانید زیبایی های درونی افراد و زندگی را ببینید. شما بسیار بی قرار هستید و نمی توانید مدت طولانی در یک مکان کار کنید. حوصله تان سر می رود، مخصوصاً به این دلیل که معتقدید انسان باید آزاد باشد و حد و مرزها را قبول ندارید. ایده ها به ذهن شما الهام می شود و به نمایش درآوردن آنها برایتان سرگرم کننده است.

شغل ایده آل: هنرمند، طراح داخلی، مخترع، موسیقیدان، استاد، نقاش، محقق، نجار و مجسمه ساز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد