اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این ۵ نشانه را دارید شما یک فرشته زمینی هستید

فرشتگان زمینی با دنیای مدرن همخوانی ندارند. آنها اغلب احساس می کنند که با همه فرق دارند.

فرشتگان زمینی با دنیای مدرن همخوانی ندارند. آنها اغلب احساس می کنند که با همه فرق دارند و از یک دنیای دیگر وارد زمین شده اند. آنها خندیدن و شادی کردن دیگران را دوست دارند و افرادی فداکارهستند. آنها به دیگران کمک می کنند تا بهترین باشند و بر مشکلات غلبه کنند.

اگر این ۵ نشانه را دارید، یک فرشته زمینی هستید.

۱.شما بسیار حساس هستید

شما وقتی می بینید نمی توانید برای کمک به دیگران کاری انجام دهید و دنیا را جای بهتری برای زندگی کنید آنقدر درافکارتان غرق می شوید که از زندگی ناامید می شوید. فرشتگان زمینی نسبت به خشونت، جنگ، فقر و اساساً هر خبر بدی که توسط رسانهها و خبرگزاریها پخش میشود، حساسیت بالایی دارند. آنها ترجیح می دهند در اتاقشان پنهان شوند تا اینکه بخواهند این خبرها را بشنوند.

۲. تنهایی را دوست دارید

فرشته نور یا فرشته زمینی دوست دارد تنها باشد تا انرژی هایش را شارژ و متعادل کند. او دوست دارد روحش و بخشهایی از وجودش را که آسیب دیده ترمیم کند. فرشتگان زمینی می دانند که برای تغییر جهان باید اول خودشان را تغییر دهند تا بهترین نسخه خودشان شوند.

۳. به دیگران اهمیت می دهید

آیا نسبت به دیگران احساس همدلی می کنید و می خواهید در مشکلاتشان به آنها کمک کنید؟ اگر جوابتان مثبت است یعنی شما یک فرشته زمینی هستید. فرشتگان همه کارهایشان را کنار می گذارند تا وقتی کسی به آنها نیاز دارد به او کمک کنند زیرا نمیخواهند کسی را ناراحت ببینند.

۴. کمک به دیگران را دوست دارید

آنها به دنبال خواسته و اهداف های دنیوی نیستند. او از جامعه ای که متعلق به خودش نیست، خوشش نمیآید و هرگز نمی خواهد که پا جای پای دیگران بگذارد. آنها خاص هستند و براساس قوانین خودشان زندگی می کنند، و دوست ندارند مردم به آنها بگویند که چه کار کنند.

فراتر از آنچه را که مردم می بینند، درک می کنند و در هیچ شرایطی از زندگی ناراضی نیستند. فرشتگان زمینی همیشه در زمینه کارهای بشردوستانه، مانند یک مددکار اجتماعی، یک مشاور یا روانشناس، یک متخصص طب سوزنی فعالیت دارند.

جذابیت زیادی دارند. آنها خودشان را یک شفادهنده می بینند و می خواهند در مناطقی کار کنند که بتوانند در آن به دیگران کمک کنند.

۵. شهود قوی دارید

آنها زندگی را منطقی نمی بینند و بر اساس احساسات و حس ششم خودشان تصمیم می گیرند. فرشتگان زمینی احساس گسترده تری دارند و شبیه به انسان ها نیستند. آنها در کارهای هنری مانند نقاشی، موسیقی، داستان و شعر نویسی فعالیت می کنند و احساساتشان را از طریق هنرشان ابراز می کنند.

این افراد باور دارند که کیهان، چیزها و افراد مثبت را وارد زندگی آنها میکند و میدانند که شهود وسیله ارتباط بین جهان و کائنات است. آنها اغلب از راهنماها و فرشتگان معنوی خود درخواست کمک میکنند .

اگر این نشانه ها را دارید، پس احتمالاً یک فرشته زمینی هستید. مسیر زندگیتان دشوار اما بسیار پر ارزش است. هر زمان که احساس ناامیدی و شکست کردید، به این فکر کنید که شما به اینجا آمدید تا بدرخشید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد