اونس طلا2337.71
مظنه14,961,000
18 گرم3,453,700
ارزش سکه33,707,133
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

تست؛ کدام غروب خورشید و دریا را بیشتر دوست دارید ؟

زیرا افکار ما نقش اساسی در زندگی ما دارند. اولین چیزی که توجه شما را جلب کرد چیست؟

تست؛ کدام غروب خورشید و دریا را بیشتر دوست دارید ؟

روزهایی هست که با روحیه خوبی از خواب بیدار می شویم و انرژی زیادی در روز داریم، بیشترمی خندیم و بیشتر غذا می خوریم زیرا افکار ما نقش اساسی در زندگی ما دارند. موفقیت و حال خوب ما با روحیه عاطفی ما ارتباط مستقیم دارد. این تست شخصیت احساسی که در حال حاضر دارید، آشکار می کند. به تصویر نگاه کنید ، اولین چیزی که توجه شما را جلب کرد چیست؟

ویلون

در این لحظه، شما در جستجوی صلح و آرامش هستید. علاقه تان را به کار کردن از دست دادید و به عبارتی بیشتر احساس خستگی می کنید و می خواهید استراحت کنید. شما تمایلی به شروع پروژه های جدید یا انجام کارهای فعلی ندارید. شما دوست ندارید زیاد فعالیت کنید. در حال حاضر دچار یک وضعیت عاطفی مالیخولیایی شده اید و از هیچ چیز لذت نمی برید.

زن

شما در حال حاضر بسیار پر انرژی هستید. برای شروع یک کار و روابط جدید آماده هستید. علاقه زیادی به کسب دانش جدید و حقایق زندگی پیدا کرده اید. خلق و خوی فعلی شما بسیار خوش بینانه است و حالت عاطفی بسیار مثبتی دارید که باعث شده مثبت نگر شوید.

مرد

احساس رهبر بودن می کنید و برای کار و دفاع آماده هستید. در حال حاضر یک احساس خنثی دارید. از دیگران انتظار دارید که به حرف شما گوش بدهند وشما را درک کنند . تصمیمات وحرکات ناگهانی انجام می دهید و توجه دیگران را به خودتان جلب کردید. در ذهنتان منتظر یک اتفاق خوب هستید، اما در حال حاضر، احساس شما کاملاً آرام است.

جاده

شما بدنبال رسیدن به اهداف کوتاه مدت خودتان هستید و آماده اید که به سمت آنها حرکت کنید. در حال حاضر دوست دارید زندگیتان را تغییر دهید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. احساسی که اکنون دارید بسیار خوب است و نگرش شما ، نگرش یک فرد موفق است، زیرا تصمیم گرفتید که به موفقیت برسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد