اونس طلا2302.52
مظنه14,606,000
18 گرم3,371,800
ارزش سکه32,907,318
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

حمله تروریستی به زائران شاهچراغ، شلیک به ایران و تن به تن ایرانیان است

کنعانی گفت: جایی که سیاست‌هایشان کارساز نباشد، اقدام تروریستی را انتخاب می‌کنند. تروریست‌هایی به خط شدند، که نه حرم می‌شناسند و نه زن و کودک.

به گزارش سایت طلا ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام تروریستی به زائران در شاهچراغ امروز (پنجشنبه) پنجم آبان ماه در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصاویری از این اقدام تروریستی نوشت: حمله تروریستی به زائران شاهچراغ، شلیک به ایران و تن به تن ایرانیان است.

وی افزود: تجربه نشان داده جایی که سیاست‌هایشان کارساز نباشد، اقدام تروریستی را انتخاب می‌کنند. تروریست‌هایی به خط شدند، که نه حرم امن می‌شناسند و نه زن و کودک!

کنعانی اضافه کرد: نتیجه دهه‌ها سیاست آمریکا و متحدانش در منطقه، ویرانی و مرگ میلیون‌ها انسان بود و در ۴۰ روز اخیر نیز، در پس اظهارات به ظاهر بشردوستانه، دقیقا همین صحنه‌های خشونت و به خاک و خون کشیدن مردم ایران را می‌خواستند و همانانی که تروریسم را به خوب و بد تقسیم کردند! خشونت را نیز به خوب و بد تقسیم می‌کنند؟! و با تمام توان خویش، هم از خشونت و هم از ترور علیه مردم ایران حمایت می‌کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با ذکر این نکته که «ایران قوی، آرام و یکپارچه خواسته آنان نیست» تصریح کرد:، اما تحقق آرزو‌های شوم‌شان را هرگز نمی‌بینند. نمی‌گذاریم که ببینند…

وی همچنیت در توضیحی نوشته که به دلیل محذورات اخلاقی و پرهیز از آسیب زدن به احساسات هموطنان، تصاویر منتشر شده تعمدا تار شده است.

به گزارش سایت طلا، غروب روز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم زخمی شدند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه دیشب هم در توئیتر نوشت: شاه چراغ‬⁩ ایران به خون نشست. مدعیان دروغین ⁧‫حقوق بشر‬⁩ در پس اظهارات به ظاهر بشردوستانه و ادعا‌های واهی خود، دقیقا همین صحنه‌های خشونت و به خاک و خون کشیدن مردم ⁧‫ایران‬⁩ را می‌خواستند. برای آنان هدف وسیله را توجیه می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد