اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش فروش 5 محصول ایران خودرو آغاز شد + قیمت

شرایط پیش فروش ایران خودرو در آبان ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح پیش فروش رانا پلاس، دنا پلاس دستی و توربوشارژ، تارا دستی و اتوماتیک از ۵ آبان ۱۴۰۱ به بازار عرضه می‌شوند.

به گزارش سایت طلا، شرایط پیش فروش ایران خودرو در آبان ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح پیش فروش رانا پلاس، دنا پلاس دستی و توربوشارژ، تارا دستی و اتوماتیک از ۵ آبان ۱۴۰۱ به بازار عرضه می‌شوند.

ایران خودرو در ادامه طرح‌های پیش فروش محصولات خود قصد دارد رانا پلاس، تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک را در قالب طرح پیش فروش با تحویل حداکثر ۱۲ ماهه از روز پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در سایت فروش اینترنت محصولات خود با قرعه کشی به فروش برساند. در این طرح تمام محدودیت‌های قبلی اعمال می‌شود. در ادامه جزئیات شرایط فروش این خودروها را مشاهده می‌کنید:

در این طرح تارا دستی با قیمت پیش پرداخت ۱۱۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۶۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی با پیش پرداخت ۱۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رانا پلاس با پیش پرداخت ۸۶ میلیون تومان به فروش می‌رسند. موعد تحویل این خودروها شهریور و مهر ۱۴۰۲ خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد