اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نام خودرو جدید کرمان موتور را انتخاب کنید و برنده اولین دستگاه آن شوید

کرمان موتور در فراخوانی برای نامگذاری خودرو جدید خود مسابقه برگزار می کند.

به گزارش سایت طلا، کرمان موتور در فراخوانی برای نامگذاری خودرو جدید خود مسابقه برگزار می کند.

شرکت کرمان موتور در شهریور ۱۴۰۱ و در نمایشگاه تحول خودرو از پلت فرم اختصاصی خود به نام PS۱ رونمایی کرد. ارائه پلتفرم PS۱ کرمان موتور توسط یک خودرو ساز خصوصی از این جهت حائز اهمیت است که برای نخستین بار در کشور اجرایی شده و به عبارتی دیگر اولین بار است که خودرویی بومی از یک خودروساز خصوصی قرار است روانه بازار شود.

در همین راستا سامان فیروزی مدیر عامل شرکت کرمان موتور اعلام کرد نامگذاری اولین خودروی این پلتفورم توسط مردم انجام می شود و لذا علاقمندان می توانند از اول آبان با مراجعه به سایت کرمان موتور در فرایند نامگذاری این خودرو شرکت کرده و جایزه بگیرند.

بر اساس این گزارش امکان ثبت سه نام که دارای مفهوم و ترجیحا ریشه در تاریخ، فرهنگ و اکو سیستم ایران علی الخصوص جنوب شرق کشور و استان کرمان را دارد، هم اکنون در سایت کرمان موتور فراهم است.

پس از درج اسامی و دلیل انتخاب، شماره رهگیری به فرد ثبت کننده تعلق می گیــرد و در نهایت به نام برگزیده یک دستگاه خودرو تعلق خواهد گرفت.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام به سایت کرمان موتور به آدرس kermanmotor.com مراجعه کرده و در بخش مسابقه اسامی پیشنهادی را ثبت نمائید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد