اونس طلا2414.89
مظنه14,441,000
18 گرم3,333,700
ارزش سکه32,535,573
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,200,000
نیم23,300,000
ربع14,600,000

9 موردی کوچک که شما را دوست داشتنی تر می کند

ما در سایت طلا، نشانه های کوچکی که شما را دوست داشتنی تر میکند برای شما تهیه کردیم.

اگر از همه افرادی که شما را دوست دارند بپرسید که چه چیزی را در شما دوست دارند، تعجب می کنید. چیزهای کوچکی که زیاد به آنها توجه نمی کنید، بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرد.

ما در سایت طلا، نشانه های کوچکی که شما را دوست داشتنی تر میکند برای شما تهیه کردیم.

دوست داشتن خود

یک فرد خوش تیپ به راحتی توجه همه را جلب می کند. اما کسی که خودش را پذیرفته و دوست دارد به راحتی دیگران را مجذوب خودش می کند. وقتی خودتان را می پذیرید، انرژی خاصی از خودتان منعکس می کنید و مردم آن را حس می کنند.

وقتی خودتان را با همه خوبی ها و بدی هایتان دوست داشته باشید ، دیگران هم شما را دوست دارند. یادتان نرود که هیچکس کامل نیست.

داشتن یک سرگرمی جالب

داشتن سرگرمی های جالب باعث می شود به یک فرد جالب تبدیل شوید. هروقت مردم کسی را می بینند که یک مهارت زیبا دارد و به آن علاقه دارد، ناخودآگاه توجه شان به او جلب می شود. وقتی در کاری مهارت دارید، یعنی با انضباط و با هوش هستید.

فروتنی و آرامش

فروتنی یکی از بهترین نشانه های بلوغ عاطفی است. وقتی افراد فروتنانه صحبت میکنند، قدرت کلام و ارتباطی بهتری دارند. آنها به دیگران هجوم نمیبرند تا از عقایدشان دفاع کنند و یا وقتی با آنها مخالفت میکنند، عصبانی نمی شوند و تلاش نمی کند چیزی را اثبات کند.

زندگی کردن به سبکی که دوست دارید

افرادی که ساده زندگی میکنند و سبک زندگی پر زرق و برق ندارند، شاید خودشان ندانند اما بسیار جذاب هستند. وقتی در کنار این افراد قرار می گیرید با احساس راحتی که به شما می دهند باعث می شوند از زندگی لذت ببرید . این افراد غرغر نمی کنند و در لحظه زندگی می کنند و از زندگیشان لذت می برند. این افراد به دنبال تأیید دیگران نیستند.

به خاطر سپردن دیگران

هرگاه برای بار دوم کسی را ملاقات می کنید و او نام شما را به یاد می آورد، احساس خوبی به شما دست می دهد و با او ارتباط برقرار می کنید. اسم دیگران را صدا زدن، یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد صمیمیت است.

علاقه مند بودن و همدلی

شاید افرادی را دیده باشید که وقتی در یک جمع یا جلسه حضور پیدا نمی کنید به سرعت با شما تماس می گیرند و حال شما را می پرسند. این افراد برای همه ما بسیار جذاب هستند. این شیوه یکی از بهترین راه ها برای ابراز علاقه به کسی است که دوستش دارید.

بهداشت شخصی

ارتباط قوی بین بو و ادراک وجود دارد. بر اساس مطالعات، بوهای خوب به ما احساس خوبی می دهند زیرا اکسی توسین را در مغز ما آزاد می کند. بوی بد برعکس عمل می کند. به همین دلیل یکی از بهترین روش های جذب کردن ، بوی خوش است.

مهربان بودن

ما در عصری زندگی می کنیم که صریح بودن چندان خوب نیست. بعضی از افراد هرچه در ذهنشان میگذرد، می گویند و به این توجه نمی کنند که چه احساسی در دیگران ایجاد میکنند. افراد دوست داشتنی و جذاب، مراقب گفتار و رفتارشان هستند و سعی میکنند حرف هایی که بزنند که مهربانی و عشق را به دیگران منتقل کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد