اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تست شخصیت؛ یک صدف را انتخاب و در مورد آینده خود بیشتر بدانید

به این صدف ها نگاه کنید. هرکدام را بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و پیام امروزتان را دریافت کنید.

تست شخصیت؛ یک صدف را انتخاب و در مورد آینده خود بیشتر بدانید

به این صدف ها نگاه کنید. هرکدام را بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و پیام امروزتان را دریافت کنید.

صدف شماره یک

بیرون و داخل این صدف باهم فرق دارد. موجود با ارزشی داخل این صدف است که محافظت از آن بسیار مهم است. شخصیتی که امروز دارید بسیار با ارزش است و نباید آن را بخاطر شرایط بیرونی تغییر دهید. شما در برابر طوفانها و مشکلات زیادی در زندگی مقاومت کردید و بخاطر شرایطتان تجربه زیادی بدست آوردید و بسیار قوی تر و عاقل تر شدید.

زخم های زیادی خوردید، اما این زخم ها برای همیشه باقی نمی مانند. درست مثل ماسه روی پوسته صدف که پاک می شود. شما موجودی حساس و مهربان هستید و باید مراقب خودتان باشید. دوست ندارید در کنار افراد منفی باف باشید و برای اینکه نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید ، باید از این افراد فاصله بگیرید.

گاهی اوقات بخاطر اینکه این افراد یکی از اعضای خانواده، همکاران یا حتی مشتریانتان هستند، نمیتوانید از این افراد دور بمانید. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که سر خودتان را گرم کنید یا کاری انجام دهید که بحث را عوض کنید و سعی کنید به حرف هایشان گوش ندهید. تصور کنید یک آینه اطراف خودتان دارید و آنها هر حرفی میزنند به خودشان بر میگردد و عشق را در درون خودتان احساس کنید.

فرشتگان شما را دوست دارند و از شما می خواهند که انرژی مثبتتان را حفظ کنید . نگذارید آنها انرژی شما را بگیرند و شما را خسته کنند. شما برای اینکه مسیر زندگیتان را ادامه بدهید به انرژی نیاز دارید. میتوانید مدیتیشن یا یوگا انجام دهید تا به آرامش برسید.

صدف شماره دو

بیرون این پوسته نرمتر از داخل آن است. برجستگی هایش مثل نور خورشید است. شما مانند این صدف، نور و انرژی خودتان را به دیگران منتقل میکنید. نباید از اینکه به دیگران محبت یا کمک می کنید ناراحت شوید. اما بهتر است، نه گفتن ، را یاد بگیرید اما نه اینکه کلا کمک کردن را متوقف کنید. شما باید به نیازهای خودتان هم فکر کنید، آنها را در اولویت قرار بدهید و برای خودتان حد و مرز تعیین کنید. تعادل کلید اصلی خوشبختی است.

این صدف تقارن زیادی دارد و شما هم باید مانند آن همه چیز را در دنیای خودتان ساده و متعادل بکنید. در غیر این صورت، دچار استرس و نگرانی می شوید. شما دوست دارید همه چیز در زندگیتان طبق روال و برنامه ریزی پیش برود. قرار نیست همیشه همه چیز عالی پیش برود. با جریان زندگی حرکت کنید و در لحظه زندگی کنید.

صدف شماره سه

این صدف صاف است و یک شکاف جزئی دارد که زیاد مشخص نیست. در داخل صدف ، دندانه هایی دارد که انگار هشدار می دهد: از خانه من بیرون نرو.

وقتش رسیده که چیزی را که دیگر به آن نیاز ندارید، رها کنید. اگر واقعا تلاش کنید، می توانید همه چیز را تغییر دهید. فقط خودتان می توانید تصمیم بگیرید که تغییر کنید یا نه و هیچکس نمی تواند به شما کمک کند.

وقتی به دیگران اجازه می دهید در زندگیتان دخالت کنند، به آنها این قدرت را می دهید تا به جای شما تصمیم بگیرند و زندگیتان را بسازند. خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید. قبل از هر تصمیم گیری حرف دیگران را بشنوید اما نتیجه نهایی را خودتان بگیرید.

بعضی از تفکرات اشتباه و تجاربی که در کودکی داشتید را دور بریزید. گذشته را رها کنید و همه را ببخشید تا بتوانید به جلو حرکت کنید و زندگیرا که لایق آن هستید، بسازید. صدف با وجود آن شکاف عمیقی که دارد، هنوز هم زیباست.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد