اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بایدن نام نخست‌وزیر جدید انگلیس را عوض کرد!+ فیلم

در ادامه گاف‌های کلامی رئیس‌جمهور آمریکا، او این بار نام «ریشی سوناک» نخست‌وزیر جدید انگلیس را به اشتباه «راشی سونوک» تلفظ کرد.

به گزارش سایت طلا ، در ادامه گاف‌های رئیس‌جمهور آمریکا، او این بار نام «ریشی سوناک» نخست‌وزیر جدید انگلیس را اشتباه تلفظ کرد.

رئیس‌جمهور پرگاف آمریکا دوشنبه در مراسمی در کاخ سفید در واکنش به اخبار مبنی بر انتخاب یک آسیایی بریتانیایی تبار به عنوان نخست‌وزیر جدید بریتانیا گفت: همین امروز، اخباری دریافت کردیم که راشی، راشی سونوک اکنون نخست‌وزیر است. بسیار شگفت‌آور است. رویداد مهم پیشگامانه.

بایدن که همواره در معرض انتقادات به دلیل این اشتباهات است، دوشنبه گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتش را به‌ حق دانست و گفت ممکن است فردا مریض شود و بمیرد. مسن‌ترین رئیس جمهور آمریکا که ماه آینده ۸۰ ساله می‌شود، در ادامه گفت:‌ در حال حاضر بزنم به تخته، نمی‌خواهم خودم را چشم بزنم ولی سلامت خوبی دارم. از همه لحاظ از نظر فیزیکی و روانی درست کار می‌کنم.

بایدن از زمان ورود به رقابت انتخاباتی سال ۲۰۲۰ از سوی رقیبش «دونالد ترامپ» به عدم سلامت فیزیکی و ابتلا به زوال عقل متهم شده است. نتایج نظرسنجی‌های مختلف در آمریکا نیز حاکی از نگرانی اکثریت آمریکایی‌ها از وضع سلامتی بایدن است.

گاف‌های کلامی متعدد بایدن، سُر خوردن از پله‌های هواپیما، افتادن از دوچرخه در برابر دوربین‌های خبری و چند بار دست دادن با شخصیتی خیالی، از جمله اتفاقاتی است که گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی او را تشدید کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد