اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از این افراد هرگز جدا نشوید

بسیاری از مردم یک شریک جذاب، قد بلند، لاغر، باهوش و ثروتمند را دوست دارند.

بسیاری از مردم یک شریک جذاب، قد بلند، لاغر، باهوش و ثروتمند را دوست دارند. اگرچه جذابیت داشتن مهم است، اما ویژگی‌های بهتری هم وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم تا از یک رابطه سالم و طولانی مدت لذت ببریم.

ما در سایت طلا ۶ ویژگی را که ارزش واقعی یک نفر را نشان میدهد برای شما آوردیم . این افراد را هرگز ترک نکنید.

از نظر عاطفی جذب شما شده باشد

کسی که از نظر عاطفی به شما جذب شده باشد، همیشه مراقب شماست. احساستان را درک میکند و به شما احترام می گذارد. این فرد هیچوقت از عمد به شما بی احترامی با توهین نمی کند و همیشه مراقب است که از حرف هایش ناراحت نشوید.

دلبستگی بالاترین مرحله عشق است که با احساس آرامش، امنیت، آسایش اجتماعی و اتحاد عاطفی همراه است. بنابراین از کسی که با او پیوند عاطفی برقرار می کنید، جدا نشوید.

آینده اش را با شما می بیند

برخی افراد نمی توانند با کسی یک رابطه عمیق و عاشقانه برقرار کنند و اگر دقت کنید، تشخیص این افراد آسان است. کسی که شما را عمیقا دوست نداشته باشد شما را به خانواده و دوستانش معرفی نمی کند.

کسی که شما را دوست دارد مشتاق است که شما را به خانواده اش معرفی کند و به آنها نشان دهد که شما چقدر عالی هستید.

کسی که به شما اهمیت نمی دهد و شما را در اولویت‌ قرار نمی‌دهد، شما را دوست ندارد. ما همیشه برای کسانی که دوستشان داریم وقت داریم و این یک واقعیت است.

او همیشه در کنار شماست

مهم نیست که شریک زندگی شما چقدر ادعا می کند که شما را دوست دارد، ابراز عشق بدون عمل هیچ فایده ای ندارد. کسی که به تماس های شما جواب نمی دهد، با شما وقت نمی گذراند، به شما کمک نمی کند و یا به حرف های شما اهمیت نمی دهد و کاری را که خودش می خواهد می کند یعنی به شما علاقه ندارد.

دوست دارد در کنارهم پیشترفت کنید

نیازی نیست او را تغییر دهید. کسی که شما را دوست دارد همیشه تلاش می کند تا بهترین نسخه خودش باشد. برایش مهم نیست که چقدر سخت است زیرا او شما را دوست دارد و شما را برای آینده می خواهد. او هر نوع مانعی را که رابطه اش را تهدید می کند، از بین میبرد. یادتان نرود که با تصور اینکه او را تغییر می دهید، با او وارد رابطه نشوید.

حرف هایتان را می شنود و درک می کند

گوش دادن یکی از مهمترین چیزها برای مدیریت تعارضات و حفظ یک رابطه است. اگر شریک زندگیتان نمی تواند به شما گوش دهد، پس نمی توانید با او سوء تفاهم ها را برطرف کنید. وقتی این توانایی را داشته باشید که حرف یکدیگر را بشنوید ، براحتی میتوانید یکدیگر را درک کنید.

به شما احترام می گذارد

احترام یکی از اساسی‌ترین پایه‌های یک رابطه عاشقانه است. فکر نکنید که شریک زندگیتان چون عاشق شماست به شما احترام می گذارد. به رفتار او توجه کنید . او نه تنها با شما بلکه باید با همه محترمانه برخورد کند. کسی که به شما احترام می گذارد، هرگز به شما دروغ نمی گوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد