اونس طلا2298.8
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

تست شخصیت؛ اولین چیزی که در این تصویر دیدید چیست؟

همه ما واقعیت را متفاوت درک می کنیم و نگاه منحصر به فرد خودمان را داریم .

همه ما واقعیت را متفاوت درک می کنیم و نگاه منحصر به فرد خودمان را داریم . شخصیت ما بر اساس ادراک ما ساخته می شود و بالعکس. هر دو به با هم مرتبط هستند.

ما در سایت طلا، تستی برای شما آورده ایم که عناصر مهم شخصیت شما را آشکار می کند!

اولین چیزی که در این تصویر دیدید چیست؟

پروانه: خلاق و خوش بین

شما فردی خلاق هستید که قدرت تخیل بالایی دارید. همیشه به جنبه های مثبت نگاه می کنید و زمانی که اطرافیانتان روحیه خودشان را از دست می دهند و نا امید می شوند، شما اولین کسی هستید که از آنها حمایت می کنید و به آنها روحیه می دهید. اگرچه گاهی اوقات احساس افسردگی می کنید اما تلاش می کنید تا با رویاپردازی و قدرت تخیلتان به زندگی خوشبینانه نگاه کنید. شما می دانید که شادی زیادی در درونتان وجود دارد.

بهترین شغل برای شما نوشتن، نقاشی یا اختراع کردن، است.

چهره: درونگرا و باهوش

شما فردی کمال گرا و بسیار بااستعداد هستید. همیشه به دنبال جزئیات هستید تا بفهمید چه چیزی اشتباه است و چه کاری باید بکنید تا به نتیجه دلخواه خودتان برسید. شما همیشه بهترین و موثرترین راه را برای انجام کارها پیدا می کنید. دیگران گاهی بخاطر رفتارهایتان فکر می کنند که شما خودخواه هستید. درونگرایی شما بخاطر عکس العمل اطرافیانتان است. شما توانایی بالایی در تخلیه کردن هیجاناتتان دارید.

بهترین شغل برای شما بازار بورس، محاسبه یا مهندسی است.

گل یا دو بیگانه: رویاپرداز و روح آزاد

شما فردی هستید که دوست دارید رویاپردازی کنید. شما خارج از چارچوب فکر می کنید و ایده هایی دارید که هیچکس جرات فکر کردن به آنها را ندارد. دوست ندارید به یک مکان، رابطه یا کسی که دیدگاه باز و عمیقتان را محدود می کند، وابسته شوید و به عبارتی از محدودیت ها فرار می کنید. شما عاشق ماجراجویی هستید. دوست دارید چیزها و مکان های جدید را امتحان می کنید و موضوعات جدیدی یاد بگیرید.

بهترین شغل برای شما اکتشاف، سفر یا آزمایش علمی است.

بدن: حسی و برون گرا

شما فردی بسیار اجتماعی هستید. وقتی در اطراف دیگران هستید، دوست دارید در مرکز توجه باشید. اینکه دیگران را جذب کنید حال شما را خوب می کند. دوست دارید داستان تعریف کنید و تجربیات خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما دوست دارید بدنتان را حرکت دهید، چه برای رقصیدن و چه برای کمک کردن به کسی که به شما نیاز دارد. شما دوست ندارید زندانی و یا محدود شوید. شما بسیار پرشور و هیجان و بسیار رمانتیک هستید.

بهترین شغل برای شما رقص، مدیریت یا پزشکی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد