اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روحی که نوزادان بیمار را در بیمارستان شفا داد

از گذشته تا بحال مردم داستان‌های زیادی در مورد ارواحی که در بیمارستان‌ها دیده اند، تعریف میکنند.

از گذشته تا بحال مردم داستانهای زیادی در مورد ارواحی که در بیمارستانها دیده اند، تعریف میکنند. اما داستان این بیمارستان نه تنها ترسناک نیست بلکه مورد استقبال مردم هم قرار گرفته است.

گفته شده در بیمارستان عمومی اسکانتورپ ، زمانی که یک نوزاد بیمار به بیمارستان می آید ، یک روح پرستار کنار نوزاد ظاهر می شود و کودک شفا پیدا میکند.

یک شکارچی ارواح طبق مطالعاتی که انجام داده، گفته است که این روح پرستار فقط زمانی در بیمارستان ظاهر می شود که یک نوزاد بیمار به بیمارستان می آید.

این داستان توسط بسیاری از ساکنین آن روستا و کارکنان بیمارستان تایید شده است.

در دسامبر ۲۰۰۴، اسکانتورپ تلگراف ( شکارچی ارواح) در مورد یک پرستار مرموز در بیمارستان عمومی اسکانتورپ مطالعاتی انجام داد که توجه مردم را جلب کرد، او گزارش داد که همه کارکنان این بیمارستان به وجود این روح پرستار پی برده اند.

طبق این گزارش، برخی از کارکنان بیمارستان، ادعا کردهاند که عطراین روح پرستار درست بعد از حضور یک نوزاد بیمار در بیمارستان به مشام می رسد. ساکنین آن شهر گفته اند که این عطر به حدی قوی است که همه متوجه آن می شوند. همه افراد احساس میکنند که این روح به شکل یک پرستار با دامن بلند و بوی عطر بنفشه است.

بیمارستانی عمومی اسکانتورپ اکنون تقریباً یک قرن از عمرش میگذرد و در سال ۱۹۲۹ بهعنوان بیمارستان جنگی افتتاح شد.

گفته شد که پس از حضور این روح پرستار و پس از ملاقات او، نوزاد بهبود می یابد. هنگامی که جزئیات ظهور این روح منتشر شد، این گزارش در روزنامه گاردین چاپ شد و بعداً در کتاب لینکلنشر اسرارآمیز نوشته دانیل کاد به تفصیل شرح داده شد.

روسای بیمارستان با این روح پرستار آشنایی ندارند و در زمان انتشار این گزارش ها، یکی از رؤسای بیمارستان گفت: ما از وجود این روح که بوی عطر داشته باشد اطلاعی نداریم. این برای ما مانند یک راز است.

وزارت بهداشت بدلیل اینکه هرگز آماری از بیمارستانهای جن زده را جمعآوری نکرده است، توضیح داده است که: ما بیشتر نگران کمک به افراد زنده هستیم بهمین خاطر بدنبال روح نمی گردیم.

شکارچی روح گفته است که ما نوعی انرژی الکترومغناطیسی هنگام حضور روح دریافت کردیم. انرژی که به شدت استرس زا بود.

با این حال، ریچارد وایزمن، کارشناس روانشناسی دانشگاه هرتفوردشایر، شکل و ماهیت بیمارستان را شبیه مکانهایی توصیف میکند که وجود این روح را تایید میکند . او می گوید افرادی که در شیفت شب بیمارستان ها کار میکنند اغلب این تجربه ها را دارند و این موضوع قابل انکار نیست.

وی گفت: اکثر این تجربیات در ساختمانهای قدیمی با قدمت تاریخی زیاد، اتفاق میافتد و مردم از این موضوع آگاه هستند.

یکی از کارکنان این بیمارستان، ساندرا، که بین سالهای ۱۹۶۹ تا ۱۹۹۰ در بیمارستان کار میکرد گفته است : بهعنوان یک پرستار کودک در آن بیمارستان، وجود این روح پرستار را که همراه با عطر بنفشه بود احساس میکردم و شاهد شفای ناگهانی نوزادان بسیاری در بیمارستان بودم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد