اونس طلا2337.71
مظنه14,821,000
18 گرم3,421,400
ارزش سکه33,391,713
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم24,100,000
ربع14,400,000

بزرگترین تهدیدی که جهان تاکنون با آن روبرو بوده است

یک کارشناس سازمان ملل متحد (UN) گفت: تغییرات آب و هوایی ناشی از فعایت های انسانی بزرگترین و فراگیرترین تهدید برای محیط طبیعی و جوامع است که جهان تاکنون تجربه کرده و کشورهای فقیر نیز بیشترین هزینه را در این زمینه پرداخت می کنند.

به گزارش سایت طلا ، "ایان فرای"، گزارشگر ویژه سازمان ملل در زمینه ارتقا و حمایت از حقوق بشر در زمینه تغییرات آب و هوایی در این باره گفت: حقوق بشر در نتیجه تغییرات آب و هوایی به طور منفی تحت تأثیر قرار گرفته و نقض می شود که حق زندگی، سلامت، غذا، توسعه، تعیین سرنوشت، آب و بهداشت، کار، مسکن مناسب، قاچاق و برده داری شامل این موارد هستند.

به گفته وی، بی عدالتی بزرگی نیز بین کشورهای توسعه یافته و کشورهای کم درآمد در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال اعضای گروه ۲۰ (G۲۰)، ۷۸ درصد از انتشار گازهای گلخانه ای را در دهه گذشته در جهان به خود اختصاص داده‌اند.

این مسوول مرتبط با سازمان ملل همچنین اظهار کرد که تأثیر کلی انجام ندادن اقدامات کافی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای باعث ایجاد یک فاجعه حقوق بشری می‌شود و هزینه‌های بلایای مربوط به تغییرات آب و هوایی بسیار زیاد است.

به گزارش سایت اطلاع رسانی سازمان ملل متحد، وی افزود: در عین حال کسانی که بیشترین آسیب و ضرر را از این تغییرات اقلیمی متحمل می‌شوند، کمترین توانایی را در تصمیم گیری‌های فعلی دارند و باید اقدامات بیشتری انجام شود تا این اطمینان حاصل شود که آنها نیز در مورد آینده خود نظر بدهند از جمله کودکان و جوانان، زنان، افراد دارای معلولیت و مردم بومی که جزو جوامع آسیب‌پذیرتر هستند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد