اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد بهای نفت به دنبال هراس از طوفان های فصلی

قدرت توفان دانیل در دریای آتلانتیك رو به افزایش است و این طوفان می تواند با قدرت و سرعت زیادی تا روز پنجشنبه به منطقه خلیج مكزیك برسد .

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، امروز بهای نفت با رشد 0.7 درصد به بالاتر از سطح 74 دلار در هر بشکه رسید.

براساس این گزارش، به دنبال افزایش نگرانیهای بین المللی نسبت به وقوع طوفان دانیل در خلیج مکزیک و احتمال کاهش تولید نفت و گاز در این منطقه قیمت جهانی نفت امروز دوشنبه افزایش یافت..
یکی از دلایل رشد قیمت نفت به دلیل تضعیف نرخ دلار و کاهش رشد اقتصادی آمریکا بود.

این گزارش حاکیست، بهای نفت خام برای تحویل فوری در ماه اکتبر، با افزایش 48 سنت به 74 دلار و 30 سنت در هر بشکه رسید.
بهای نفت برنت در بازار آمریکا با رشد 36 سنت به 74 دلار و 62 سنت در هر بشکه رسید.

برپایه این گزارش، بهای نفت در اوایل ماه جولای به پایین ترین سطح رسید و با نرخ 73 دلار و 19 سنت در هر بشکه معامله شد. این در حالیست که نرخ نفت در 4 آگوست بالاترین سطح را تجربه کرد و به 82 دلار و 97 سنت در هر بشکه رسید.

این گزارش می افزاید، طوفان گرمسیری دانیل در بیشتر ایالتهای ساحلی اقیانوس اطلس تشکیل شده و این امکان وجود دارد تا زیر ساختهای نفت و گاز در خلیج مکزیک با مشکل مواجه شوند.
قدرت توفان دانیل در دریای آتلانتیک رو به افزایش است و این طوفان می تواند با قدرت و سرعت زیادی تا روز پنجشنبه به منطقه خلیج مکزیک برسد .
طوفان کاترینا که در سال 2005 بدترین طوفان در ایالات متحده بود، موجب شد تا لوله ها و سکو های صنعت نفت دریایی به شدت تخریب شود.

شایان ذکر است، بهای نفت خام در سال جاری از 64 دلار و 24 سنت در هر بشکه تا 87 دلار و 15 سنت در هر بشکه در نوسان بوده است.
گزارش های اقتصادی آمریکا در هفته گذشته، که مهمترین آن، شاخص ادعای بیکاری آمریکا و افت تولیدات ناخالص داخلی در این کشور بود، حاکی از کند شدن روند رشد اقتصادی این کشور است.





خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد