اونس طلا2346.95
مظنه14,636,000
18 گرم3,378,700
ارزش سکه32,974,908
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,400,000
ربع14,700,000

اگر این نشانه ها را دارید، مهارت های ارتباطی خودتان را تقویت کنید

اکثر مردم فاقد مهارت های ارتباطی هستند. برقراری یک ارتباط موثر به چیزی بیشتر از توانایی صحبت کردن نیاز دارد.

شما میدانید که چگونه صحبت کنید، اما ساختار جملات و دایره لغات محدود شما باعث می شود که دیگران حرف شما را متوجه نشوند. وقتی یاد می گیرید که چگونه تعارضات را حل کنید، دیگر با دیگران مشاجره نمی کنید.

اکثر مردم فاقد مهارت های ارتباطی هستند. برقراری یک ارتباط موثر به چیزی بیشتر از توانایی صحبت کردن نیاز دارد.

ما در سایت طلا سه نشانه اصلی برای شما آوردیم که نشان می دهد باید مهارت های ارتباطی سالم را بیاموزید .

دعواهای یکسانی دارید

دعواهای شما با دیگران یا همسرتان همیشه در مورد یک موضوع تکراری است.

این نشانه این است که شما مهارت حل تعارضات، فراموش کردن و بخشیدن را ندارید. اگر مشکلاتتان را حل نکنید، آنها دوباره تکرار میشوند. دعوا آن لحظه تمام می شود ، اما بعد از یک مدت دوباره در مورد همان موضوع بحث می کنید. وقتی یاد بگیرید که چگونه تعارض هایتان را حل کنید، مشکلات روی هم انباشته نمی شوند و در آینده به یک مشکل بزرگتر تبدیل نمی شوند که به روابط شما آسیب بزند.

در مورد موضوعات خاصی بحث نمی کنید

شما چون نمی خواهید دعوا کنید، سعی می کنید موضوعات خاصی را مطرح نکنید که بخاطر آن بحث کنید و ارتباط هایتان آسیب ببیند. مشکل این است که صحبت نکردن در مورد این مسائل بهرحال موجب آسیب به رابطه تان می شود. صحبت نکردن برای مدتی موثراست، اما اگر دیگر نتوانید آن را تحمل کنید، مجبور می شوید بحث کنید. اگر یاد نگیرید که چگونه مشکلاتتان را به طور سازنده حل کنید، تا زمانی که آن را مطرح نکنید رابطه تان در خطر است و فاصله تان با دیگران بیشتر می شود.

احساس می کنید کسی شما را درک نمی کند با حرف شما را نمی شنود

هرچقدر تلاش میکنید، کسی شما را درک و یا تأیید نمی کند یا حرفتان را گوش نمی دهد. شاید شریک زندگیتان و یا اطرافیانتان هم همین احساس را داشته باشند. این احساس بسیار دردناک است و باعث می شود تنها شوید. این احساس به عزت نفستان آسیب می زند. وقتی مهارت برقراری ارتباط را یاد بگیرید با دیگران دچار مشکل نمی شوید و دیگران را درک می کنید و آنها هم شما را درک می کنند. نداشتن این مهارت با گذشت زمان بر رابطه شما تأثیر می گذارد. شما باید یاد بگیرید که به یک روش درست با دیگران ارتباط برقرار کنید، به گونه ای که هم شما و هم طرف مقابل بتوانید یکدیگر را تایید و درک کنید. برای داشتن یک رابطه صمیمی باید یاد بگیرد که چگونه به حرف دیگران گوش کنید و آنها را درک کنید.

اگر این نشانه ها را دارید یعنی وقت آن رسیده که روی مهارت های ارتباطی خودتان بیشتر کار کنید. مهارت های ارتباطی همه جنبه های زندگیتان را تحت تاثیر قرار میدهد، بهمین خاطر باید به آن اهمیت بدهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد