اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

لیست اقتصادی‌ترین ویلاهای کیش و قشم

اگر بگوییم کیش محبوب‌ترین جزیره جنوبی کشور برای سفر است اغراق نکرده‌ایم.

اگر بگوییم کیش محبوب‌ترین جزیره جنوبی کشور برای سفر است اغراق نکرده‌ایم. این جزیره به عنوان محبوب‌ترین و مطرح‌ترین جزیره جنوبی کشور در استان هرمزگان از تفریحات خاص و متنوع، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیبایی هم برخوردار است که هرسال گردشگران زیادی را به همین واسطه به این منطقه می‌کشاند. همین تعداد بالای گردشگر در طول سال باعث شده که هرسال زیرساخت‌های گردشگری این جزیره بیشتر از سال قبل تقویت شود.

وقتی مقصد سفر شما کیش باشد چه برای تفریح و گشت و گذار و مهم‌تر از آن برای اجاره ویلا کیش هم دستتان باز است. اینجا با هر بودجه‌ای که داشته باشید خانه‌ای برای اجاره پیدا می‌کنید. پیدا کردن ویلا از گزینه‌های لوکس و لاکچری استخردار گرفته تا ویلاهای درجه دو و اقتصادی و یا حتی اقامتگاه‌های بومگردی در کیش کار سختی نیست. کافیست یک مرجع مطمئن برای اجاره ویلا به صورت آنلاین پیدا کنید و باقی مسیر را به راحتی طی کنید.

در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند مورد از اقتصادی‌ترین ویلاهای کیش را به شما معرفی کنیم.

اجاره آپارتمان مبله آسمان در کیش

لیست اقتصادی‌ترین اقامتگاه‌های کیش را با معرفی آپارتمان مبله آسمان شروع می‌کنیم. اینجا یک واحد آپارتمان 70 متری در طبقه اول است که ظرفیت پذیرش 3 تا 5 میهمان را دارد و فضای داخلی به صورت دربست در اختیارتان قرار می‌گیرد. مبلغ اجاره بهای این واحد به ازای هر شب اقامت از 600 هزار تومان شروع می‎شود. ممکن است این مبلغ در ایام مختلف سال تغییر کند.

بد نیست اضافه کنیم که همراه با رزرو خانه آسمان می‌توانید از برنامه کمپ در جنگل و یا ساحل دریای کیش و سفر دریایی یا تور دوچرخه سواری هم بهره‌مند شوید.

اجاره آپارتمان مبله کیش رویایی

گزینه بعدی در لیست اقتصادی‌ترین اقامتگاه‌های کیش آپارتمان مبله کیش رویایی است. اینجا یک واحد آپارتمان 100 متری در طبقه اول است که ظرفیت پذیرش 4 تا 7 میهمان را دارد و فضای داخلی به صورت دربست در اختیارتان قرار می‌گیرد. مبلغ اجاره بهای این واحد به ازای هر شب اقامت از 500 هزار تومان شروع می‎شود. این قیمت ممکن است در ایام خاص و تعطیلات تغییر کند.

واحد مذکور دو اتاق خواب دارد و با دسترسی عالی به کاریز، پارک دلفین‌ها و کلوپ تفریحات آبی به یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مقرون به صرفه در کیش تبدیل شده است.

اجاره آپارتمان تک خواب گلایل کیش

گزینه سوم یک واحد آپارتمان نقلی 55 متری در طبقه اول است که با ظرفیت پذیرش 2 تا 4 میهمان به صورت دربست با حیاط در اختیارتان قرار می‌گیرد. مبلغ اجاره بهای این واحد به ازای هر شب اقامت از 490 هزار تومان شروع می‎شود. البته ممکن است این مبلغ در ایام مختلف سال تغییر کند.

این واحد در یک منطقه امن و آرام با دسترسی عالی به جاذبه‌های گردشگری کیش واقع شده است. در این واحد تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای یک اقامت راحت از جمله وسایل پخت و پز برایتان فراهم شده است.

اجاره واحد خانه سبز در کیش

و اما آخرین گزینه پیشنهادی برای اجاره سوئیت در کیش با مبلغ اجاره بها اقتصادی واحد خانه سبز است. این واحد در طبقه اول یک آپارتمان با متراژ 75 متر واقع شده و امکانات کامل جهت پذیرایی از 3 تا 5 میهمان را در اختیارتان می‌گذارد.

این واحد نوساز دارای دسترسی راحت به مرکز خرید، بازارچه گلستان، سینما لبخند، پارک بزرگ شهر، بازار مروارید و شارستان است همچنین یک تراس با ویو بسیار عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد. لوازم آشپزخانه کامل به همراه پارکینگ مسقف از دیگر امکانات این واحد خوش قیمت در جزیره کیش است.

مبلغ اجاره بهای این ویلا به ازای هر شب از 550 هزار تومان شروع می‌شود. ممکن است این مبلغ در ایام مختلف سال تغییر کند.

چطور به صورت آنلاین ویلا اجاره کنیم؟

همانطور که در ابتدای متن اشاره شد اولین مرحله برای رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه مطمئن در جنوب پیدا کردن یک سایت معتبر در این زمینه است که در مرحله‌ی قبل انجام شد. سایت میهمان شو با پوشش دهی بیش از 240 منطقه در ایران با بیش از 5000 ملک برای اجاره، انتخاب مناسبی برای رزرو و اجاره خانه در قشم کیش است.

برای اجاره آنلاین اقامتگاه لازم است وارد سایت میهمان شو شده و چند مورد را برای خودتان مشخص کنید. مقصد سفرتان، تعداد روزهایی که قصد دارید در شهر مقصد بمانید، تاریخ رفت‌وبرگشت که در واقع همان تاریخ تحویل اقامتگاه است، نوع اقامتگاهی که می‌خواهید، مثلا سوئیت درون‌شهری و یا ویلای ساحلی، چقدر قرار است هزینه کنید و اینکه می‌خواهید اقامتگاه شما چه امکاناتی داشته باشد!

حالا کافیست این موارد را در بخش‌های تعریف شده وارد کنید و منتظر پاسخ سایت بمانید. برای مثل اگر مقصد شما جزیره کیش باشد، کافی است برای اجاره سوئیت نام منطقه و تاریخ رفت‌وبرگشتتان را وارد کنید. حالا از بین گزینه‌های موجود و بودجه‌ای که دارید یک مورد را برای اقامت در این جزیره انتخاب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد