اونس طلا2427.51
مظنه14,606,000
18 گرم3,371,800
ارزش سکه32,907,318
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,000,000
ربع14,800,000

گران‌ترین کشورها برای سفرکردن

اکثر مردم جهان به خصوص ایرانی‌ها علاقه مند به سفر هستند، در دنیا کشورهای توریستی بسیاری وجود دارد که برخی از آن‌ها به دلایلی در لیست گران‌ترین کشورها برای سفر هستند، اگر قصد گردش در یکی از آن‌ها را داشته باشید باید به شما بگوییم که به هزینه بسیار زیادی نیاز دارد

به گزارش سایت طلا،اکثر مردم جهان به خصوص ایرانی‌ها علاقه مند به سفر هستند، در دنیا کشورهای توریستی بسیاری وجود دارد که برخی از آن‌ها به دلایلی در لیست گران‌ترین کشورها برای سفر هستند، اگر قصد گردش در یکی از آن‌ها را داشته باشید باید به شما بگوییم که به هزینه بسیار زیادی نیاز دارد، اگر می‌خواهید با این کشورها آشنا شوید در این مقاله ما برخی از گران‌ترین کشورها برای مسافرت را که نیاز به پرداخت هزینه بسیار زیادی دارد معرفی کرده‌ایم، با ما همراه باشید.

گران‌ترین کشورهای جهان برای سفر کردن:

سفر نیاز به پرداخت هزینه دارد اما برای گردش در برخی از کشورها که دارای جاذبه‌های گردشگری هستند باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید، دلایل مختلفی وجود دارد برای گران بودن قیمت‌ها در کشورها؛ در این بخش چند مورد از کشورهای توریستی که برای سفر به آن‌ها باید هزینه زیادی پرداخت کنید را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

کشور زیبای ایتالیا:

ایتالیا یک کشور زیبا و دوست داشتنی که طرفداران بسیار زیادی دارد، ایتالیا از کشورهای توریستی جهان به حساب می‌آید که سالانه میزابان مسافران بسیار زیادی از کل دنیا می‌باشد، گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند علاقه مند فرهنگ و مکان‌های دیدنی این کشور می‌شوند.

کشور ایتالیا یکی از گران‌ترین مکان‌های توریستی جهان است که هزینه‌های آن با آمریکا تقریباً برابر است، اگر قصد سفر به این کشور جذاب را دارید باید بگوییم که هزینه حمل و نقل هوایی بسیار زیاد است و شما باید پول زیادی پرداخت کنید.

میانگینی هزینه‌ای که برای هر گردشگر خارجی تخمین زده شده در کشور ایتالیا 920 دلار آمریکا می‌باشد و باید این نکته را بدانید رتبه این کشور در ارزان‌ترین خطوط هوای جهان 83 است و زیبای این کشور و مکان‌های جذاب توریستی آن ارزش بسیار بالایی دارد و ارزش تجربه کردن را دارد.

کشور جذاب سوئد:

کشور جذاب سوئد نیز در لیست گران‌ترین کشورهای توریستی قرار دارد، برای سفر به این منطقه باید هزینه زیادی را پرداخت کنید، سوئد یک کشور توریستی است که مکان‌های دیدنی بسیاری دارد که مسافران برای گردش می‌توانند به آنجا بروند و از سفر خود لذت ببرند.

هزینه‌‎های اقامت در این کشور بالا است و میانگین مبلغی که هر گردشگر در این کشور پرداخت می‌کند، 987 دلار آمریکا می‌باشد، هزینه‌های خرید در این کشور تقریباً 30 درصد بیشتر از امریکا است.

کشور خاص و دوست داشتنی سوئیس:

اکثر مردم جهان کشور سوئیس را به عنوان زیباترین منطقه می‌دانند، این کشور از جاذبه‌های گردشگری بسیار آرامش بخش و دیدنی برخوردار است که باعث خاص بودن آن نسبت به سایر کشورهای توریستی شده است.

سفر کردن به این کشور به راحتی نیست نیاز به پرداخت هزینه بسیار زیادی دارد و خاص بودن آن در مناطق گردشگری یکی از دلایل گرانی این کشور می‌باشد، برخی از گردشگران که به این منطقه سفر می‌کنند آرزو زندگی در آن را دارند.

خدمات و خرید در کشور سوئیس 50 درصد بیشتر از آمریکا می‌‍باشد و سفر به این کشور نیاز به پرداخت هزینه بسیار زیادی است.

کشور نروژ:

یکی دیگر از کشورهای که برای سفر به آن باید هزینه زیادی پرداخت شود نروژ می‌باشد، این کشور دارای مکان‌های دینی و توریستی است که ارزش سفر کردن را دارد.

هزینه حمل و نقل هوای این کشور زیاد است و به راحتی می‌توان گفت یکی از گران‌ترین خطوط هوایی در جهان است، اقامت در این کشور نیاز به پرداخت مبلغ بالایی دارد، هزینه هر گردشگر میانگین، 1199 دلار آمریکا در نروژ است.

کشور استرالیا:
استرالیا نیز از گران‌ترین کشورهای توریستی دنیا است که هزینه‌های حمل و نقل هوای بالا می‌باشد و اقامت در این کشور نیاز به پرداخت هزینه زیادی است.

میانگین هزینه هر گردشگر در این کشور توریستی 4897 دلار آمریکا می‌باشد که باید بگویم بسیار گران است، سالانه گردشگران بسیاری به استرالیا سفر می‌کنند و این گردش را خاطره انگیز می‌دانند.

کشور دوست داشتنی فرانسه:

فرانسه یک کشور دوست داشتنی است که هر گردشگری دوست دارد به آن سفر کند، هزینه گردش در این کشور بالا می‌باشد، یکی از جاذبه‌های گردشگری فرانسه برج ایفل است که از سرتاسر جهان مسافران بسیار زیادی را جذب خود کرده است.

سفر به این کشور می‌تواند یک خاطره بسیار عالی برای شما باشد و ارزش آن بسیار بالا است، میانگین هزینه هر گردشگر در فرانسه 669 دلار آمریکا می‌باشد و خرید در آن 10 درصد گران‌تر از آمریکا است.

کشور انگلستان:

حمل و نقل هوایی کشور انگلستان بسیار گران است و این یکی از اصلی‌ترین دلیل بالا بودن هزینه سفر به این کشور است.

هزینه اقامت در این کشور تقریباً می‌توان گفت مناسب است و می‌توانید در هتل‌های مناسب و باکیفیت انگلستان استراحت کنید و از سفر خود تمام لذت را ببرید.

خرید در انگلستان تنها 10 درصد از کشور آمریکا بیشتر است و میانگین پرداخت هزینه هر گردشگر، 1316 دلار آمریکا می‌باشد.

جمع بندی:

در نتیجه با برخی از گران‌ترین کشورهای توریستی جهان آشنا شدیم، برای سفر به این مناطق باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید تا بتوانید چند شبی را در انجا اقامت داشته باشید و از گردش در آن کشورها لذت ببرید، این کشورهای توریستی سالانه مسافران بسیاری را جذب می‌کنند که آن‌ها از سفرشان بسیار راضی هستند و باوردارند یکی از بهترین خاطراتشان را در آنجا رقم زده‌اند، امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد