اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هوش مصنوعی، چهره‌ بدون عمل کارداشیان ها را نشان داد + عکس

یک اکانت تیک تاک به تازگی با کمک هوش مصنوعی، چهره‌ی بدون عمل کارداشیان ها را منتشر کرده است. در ادامه تصاویر واقعی این خانواده را ببینید.

به گزارش سایت طلا، یک اکانت تیک تاک به تازگی با کمک هوش مصنوعی، چهره‌ی بدون عمل کارداشیان ها را منتشر کرده است. در ادامه تصاویر واقعی این خانواده را ببینید.

فناوری هوش مصنوعی روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بسیاری از موقعیت‌ها برای دیدن تصاویر افراد پس از گذشت زمان و یا مشاهده تصاویر بدون آرایش استفاده خواهد شد. به تازگی یک حساب تیک تاک متعلق به استریمرهای استرالیایی، Vandahood Live، مجموعه ویدیویی از ظاهر طبیعی کارداشیان‌ها در پروفایل خود منتشر کردند.

کیم کارداشیان، کایلی جنر، کلویی کارداشیان، کریس جنر و کورتنی کارداشیان سوژه‌های وایرال اکانت تیک تاکی بوده‌اند که چهره‌های آنها را را بدون جراحی‌هایی که در چند سال گذشته انجام داده‌اند نشان می‌دهد. در این ویدیوی واقعی که نام آن را «همگام با کارداشیان‌ها» گذاشته‌اند، می‌توانید چهره واقعی اعضای این خانواده را در مقایسه با چهره تولید شده توسط هوش مصنوعی تماشا کنید.

هوش مصنوعی متا نوشته ها را به ویدیو تبدیل می‌کند!

بارزترین تفاوت کارداشیان‌ها لب‌های باریک تر کایلی یا بینی بسیار نازک تر کلویی است. علاوه بر این هر دو در مصاحبه‌هایی اعتراف کرده‌اند که این جراحی‌های زیبایی را انجام داده‌اند. سوال اینجاست که هوش مصنوعی در این مورد به خصوص چگونه کار می‌کند؟

کیت به عنوان یکی از اعضای گروه Vandahood Live گفته از سه نرم افزار مختلف هوش مصنوعی و دو نرم افزار گرافیکی استاندارد استفاده کرده‌اند و یک هفته زمان صرف انجام این کار شده است. (از جمله این برنامه‌ها می‌توان به Deep Face Lab، FaceApp و EbSynth اشاره کرد) کیت همچنین گفته:

مجبور بودیم برای هر یک از اعضای خانواده رویکرد متفاوتی در پیش بگیریم، زیرا هر یک در طول سال‌ها تغییرات متفاوتی را تجربه کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد