اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیام آمریکا به دلار تهران/ قیمت دلار در مسیر افزایش؟

به دنبال اظهارات مقام آمریکایی درباره برجام، عده ای از معامله گران از احتمال افزایش قیمت دلار در بازار امروز سخن گفتند.

به گزارش سایت طلا، به دنبال اظهارات مقام آمریکایی درباره برجام، عده ای از معامله گران از احتمال افزایش قیمت دلار در بازار امروز سخن گفتند.

بازیگران ارزی در سومین روز هفته نتوانستند مرز ۳۳ هزار تومان را حفظ کنند و نرخ دلار به مرز حساس 32 هزار و 800 تومان برگشت.

دست انداز جدید در مسیر مذاکرات برجام

فعالان بازار معتقدند تحولات سیاسی از جمله تحریم های جدید اروپا علیه ایران ممکن است دست انداز جدیدی در مسیر مذاکرات برجام برجام شود. با این حال بانک مرکزی با افزایش حجم تزریق‌های خود توانست نرخ دلار را از مرز 33 هزار تومان دور کند.

احتمال تزریق ارز به بازار دلار

عده ای از بازیگران ارزی باور دارند در صورتی که نرخ دلار از مرز حساس 32 هزار و 800 تومان پایین برود این احتمال وجود دارد که اسکناس آمریکایی به سمت نیمه کانال 32 هزار تومان و بعد به سمت مرز 32 هزار و 200 تومان حرکت خواهد کرد.

از نگاه آنها نهاد مرکزی بازارساز با نوسان دلار بالای مرز 33 هزار تومان مخالف است و با افزایش سطح عرضه احتمالا امروز هم نرخ دلار را کنترل خواهد کرد .

پیام آمریکا به دلار تهران

با این حال در بامداد روز سه شنبه سخنگوی کاخ سفید گفت چشم اندازی برای احیای برجام در آینده نزدیک وجود ندارد و در صورت نیاز گزینه نظامی علیه ایران روی میز است.

از سوی دیگر رابرت مالی، مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا از به بن بست رسیدن مذاکرات احیای برجام خبر داده است.

خبری که به نظر نمی رسد معامله گران کاهشی در بازار ارز را در بازار امروز خوشحال کند. بنابراین عده ای از معامله گران از احتمال افزایش قیمت دلار در بازار امروز سخن گفتند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد