اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روشی که بازوهایتان را روی هم می گذارید ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند

نوعی که بازوهایتان را روی هم می گذارید ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند.

نوعی که بازوهایتان را روی هم می گذارید ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند.

مطالعات نشان دادهاند که تست شخصیت بر اساس ویژگیهای بدن ما و نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن، صحبت کردن، غذا خوردن یا حتی قراردادن بازوها به رمزگشایی ویژگیهای شخصیتی ما کمک میکند. متخصصان زبان بدن روش های مختلفی را برای روی هم قرار دادن بازوها مورد مطالعه قرار داده اند تا نشان دهند که ما در زندگی خود چه جور آدمی هستیم

شماره یک

ویژگیهای شخصیتی فردی که یک دستش را خم میکند و روی دست دیگرش که صاف است میگذارد نشان میدهد که او حالت تدافعی، غم یا تنش دارد. او با یک دستش سعی می کند خودش را آرام کند، به خصوص در اتاقی که پر از جمعیت است. او سعی می کند یک دستش را مانع خودش کند زیرا احساس ناامنی میکند. اینکه دیگران بیش از حد به او نگاه میکنند باعث میشود احساس ناراحتی و استرس کند و با این کار سعی میکند احساسش را پنهان کند. مخصوصاً در حین مکالمه، اگر شخصی یک دست خود را خم کرده و دست دیگرش را گرفت، نشانه این است که کسی چیزی به او گفته و او ناراحت شده و حالت تدافعی گرفته است. این ژست نشان دهنده ناامنی، شک، اضطراب، استرس و کمرویی است. افرادی که از نظر اجتماعی خجالتی یا درون گرا هستند، بیشتر اینگونه می ایستند. آنها ممکن است لبخند بزنند تا راحت و با اعتماد به نفس به نظر برسند، اما نوع بازوهای آنها چیز دیگری می گوید.

شخصیت شماره دو

قلاب کردن هر دو دست در جلو

ویژگیهای شخصیتی فردی که هر دو دست خودش را از روی شکم رد میکند، نشان میدهد که احساس آسیبپذیری میکند و عصبی است، اما میخواهد در جمع خودش را با اعتماد به نفس نشان دهد. معمولاً، این شخص دوست ندارد احساس کند در معرض توجه قرار گرفته است. اکثر مردان هر دو دست خود را در جلو روی هم میگذارند. براساس زبان بدن، این یک موقعیت امن نیست. معمولاً افرادی که در درونشان احساس ناامنی می کنند این حرکت بازو را انجام می دهند. این نوع زبان بدن ، نوعی مکانیسم دفاعی را نشان میدهد که باعث میشود فرد اعتماد به نفس خودش را حفظ کند و احساس عصبی بودن یا ترس نکند. این ژست نشان استرس و تنش است. اگر فردی بخواهد با اعتماد به نفس و قاطع باشد ، باید از این زبان بدن اجتناب کند.

شخصیت شماره سه

قلاب کردن هر دو دست در پشت کمر

ویژگیهای شخصیتی این افراد نشان میدهد که آنها به آنچه که شخص دیگری به آنها میگوید یا انجام میدهد اهمیتی نمیدهند. این ژست نشان دهنده اعتماد به نفس و غرور است. این ژست یک موقعیت باز است که در آن بدن کاملاً در معرض دید قرار می گیرد که نشان می دهد فرد کاملاً آرام و راحت است. این اشخاص اعتماد به نفس دارند و هیچ نشانه ای از ترس یا آسیب پذیری از خودشان نشان نمی دهند بلکه برتری، قدرت و اعتماد به نفس خودشان را به نمایش می گذارند. چنین اشخاصی با نشان دادن اقتدارشان خواستار احترام هستند. اگر فردی ضعیف این حرکت را انجام دهد، ناامیدی و رنجش را نشان می دهد. چنین ژستی معمولاً توسط رهبران، پلیس ها، مدیرعاملان ، معلمان یا هر کسی که یک شخصیت خاص است یا اقتدار دارد استفاده می شود.

شخصیت شماره چهار

قلاب کردن یک بازو از پشت

ویژگیهای شخصیتی این افراد نشان میدهد که فرد احساس حقارت میکند و به خودش اعتماد ندارد. این ژست تسلیم شدن و فقدان قدرت را نشان می دهد. این افراد سعی میکنند آرامش خودشان را حفظ کنند. هرچه یک بازو محکم تر و بالاتر باشد، یعنی آن شخص بی قرار، عصبی و ناامیدتر است. این ژست معمولاً به این معنی است که فرد به دنبال احساس راحتی و امنیت میگردد تا بتواند آرام شود. معمولاً افرادی که در فضاهای گروهی یا در کنار شخصیتهای مقتدر احساس اضطراب میکنند، این ژست را میگیرند. نوجوانان و کودکانی که احساس ترس میکنند نیز اینگونه می ایستند. افراد باید یاد بگیرند که از این حرکت بازو اجتناب کند و برای کنترل بیشتر احساساتشان ، از ژست سوم استفاده کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد