اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صرفه جویی در مصرف برق پس از حمله موشکی روسیه

اپراتور دولتی انرژی اوکراین از ساکنان کیف خواسته است که مصرف برق را در عصرها کاهش دهند،

اپراتور دولتی انرژی اوکراین از ساکنان کیف خواسته است که مصرف برق را در عصرها کاهش دهند، زیرا حمله موشکی روسیه باعث از کار افتادن تاسیسات برق در نزدیکی پایتخت شده است. مقامات گفتند که مصرف برق در سراسر اوکراین پس از اصابت موشک های روسیه افزایش یافته است و خواستار کاهش مصرف برق بین ساعت ۳ تا ۵ عصر و ۹ تا ۱۱ شب شده و از قطع احتمالی برق خبر داده است.

معاون رئیسجمهور اوکراین، گفت که ساکنین ژیتومیر، چرکاسی و چرنیهیو نیز باید در مصرف برق صرفهجویی کنند. وی هشدار داد اگر این توصیه نادیده گرفته شود، دچار مشکل می شویم و باید از شمع استفاده کنیم.

او از ساکنان خواسته است با استفاده نکردن از وسایل پر انرژی، خاموش کردن نور غیر ضروری و غیره در شب، در مصرف برق صرفه جویی کنند. پل آدامز، گزارش میدهد که خیابانهای کیف در شب تاریکتر از حد معمول هستند، اما برق خانه ها روشن است.

درگیری های شدیدتری در شمال خرسون، منطقه تحت کنترل روسیه گزارش شده است. نیروهای پیشروی اوکراین بارها پل های روی رودخانه را بمباران کرده اند که هدف آنها قطع ارتباط نیروهای روسی با شهر خرسون بوده است.

مقامات مستقر در شهر روسیه از مسکو خواسته اند تا با تشدید گلوله باران اوکراین، به خانواده های خرسون زمان بدهد تا به شهرهای دیگر روسیه بروند.

ولادیمیر پوتین، خرسون و سه منطقه دیگر اوکراین را بخشی از روسیه اعلام کرده است. اقدامی که پس از همه پرسی سازماندهی شده ، در سطح بین المللی محکوم شد.

نیروگاه اتمی و بزرگترین نیروگاه اروپا درست در جنوب شهر و تحت کنترل روسیه قرار دارد و گلوله باران های مکرر در این منطقه ترس از یک فاجعه هسته ای را افزایش داده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد