اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تست شخصیت: شما چه تیپ شخصیتی دارید؟

این تست شخصیت ساختار روانی و عاطفی شما را مورد بررسی قرار میدهد تا شخصیت واقعی شما را آشکار کند .

تست شخصیت: شما چه تیپ شخصیتی دارید؟

این تست شخصیت ساختار روانی و عاطفی شما را مورد بررسی قرار میدهد تا شخصیت واقعی شما را آشکار کند و به شما بگوید که آیا درونگرا هستید یا برونگرا، احساسی هستید یا منطقی. سوالات را بخوانید و پاسخ های خودتان را یادداشت کنید، سپس نمره ها را جمع کنید و تفسیر تست را بخوانید.

سوالات :

۱. دوست دارید در اوقات فراغت خود چه کاری انجام دهید؟

۲.کدام ورزش را بیشتر دوست دارید؟

۳. کدام حیوان را بیشتر دوست دارید؟

۴.کدام خانه را برای زندگی انتخاب می کنید؟

۵.به کدام سبک موسیقی بیشتر گوش می دهید؟

۶. کدام رنگ را بیشتر دوست دارید؟

۷. کدام مکان را برای استراحت انتخاب می کنید؟

۸.از کدام آب و هوا بیشتر لذت می برید؟

۹. کدام گل را انتخاب می کنید؟

۱۰. کدام فعالیت را بیشتر دوست دارید؟

نتایج:

اگر امتیازی بین ۱۰۰ تا ۱۷۰ گرفتید

تیپ شخصیتی درونگرا

شما دوست دارید کارهایتان را به تنهایی انجام دهید. از شلوغی لذت نمی برید. شما متفکر و درون نگر هستید. اگر عضو یک گروه باشید، سکوت میکنید یا زیاد در گروه تعامل نمیکنید. شما در تنهایی راحت هستید. دوست دارید افکار و ایده های خودتان را بنویسید. اگرچه درونگرا بودن هیچ ارتباطی با نداشتن اعتماد به نفس ندارد اما برخی از افراد ممکن است در موقعیت های اجتماعی با کمبود اعتماد به نفس مواجه شوند. به راحتی با مردم دوست نمی شوید و دوستان کمی دارید. زیاد رویاپردازی میکنید و از تخیلتان برای حل مشکلات پیچیده زندگی استفاده میکنید. در کارهای گروهی احساس خستگی میکنید. تصمیمات فوری را دوست ندارید و دوست دارید از قبل برای هرچیزی برنامه ریزی کنید. مهمتر از همه شما بسیار خودآگاه هستید.

اگر امتیازی بین ۱۸۰ تا ۲۶۰ گرفتید

تیپ شخصیتی برونگرا

شما از در مرکز توجه بودن و معاشرت با دیگران لذت می برید. احساس تنهایی طولانی مدت را دوست ندارید. از کار گروهی لذت می برید. دوست دارید سر و صدا کنید و با صدای بلند بخندید. برایتان مهم نیست دیگران در مورد شما چه می گویند. همیشه حرف دلتان را میزنید و حرف قلبتان را گوش میکنید. شما دوست دارید ایده های خود را با صدای بلند و واضح بیان کنید. شما از فضای باز و مسافرت لذت می برید و آن را منبع الهام و خلاقیت می دانید. شما علایق و تجربیات مختلفی برای صحبت کردن دارید. دوست دارید همیشه در مهمانی باشید و مهمانی بگیرید. شما زودباوراما در عین حال باهوش هستید. برای حل مسائل پیچیده همیشه یک راه حل هوشمندانه پیدا می کنید. دوست ندارید ساکت و تنها باشید و همیشه در حال فعالیت هستید.

اگر امتیازی بین ۲۷۰ تا ۳۵۰ گرفتید

تیپ شخصیتی عاطفی

برای احساسات خودتان بیشتر از منطق ارزش قائل هستید. شما مراقب، حساس، دلسوز و خونگرم هستید. شما به شدت از روابط، دوستان، خانواده و نزدیکان خودتان محافظت می کنید. ممکن است به دلیل احساسات و عواطف بیش از حد، آسیب ببینید. رفتار شما جنبه منطقی هم دارد و فقط از روی احساس نیست، اما بیشترتمایل دارید به ندای قلبتان گوش دهید. گاهی اوقات به قول هایتان عمل نمیکنید و این به روابط شما آسیب میرساند. همه چیز را خیلی عمیق و شدید احساس کنید و یا به عبارتی بسیار حساس هستید. گاهی اوقات نمیتوانید احساسات خودتان را بیان کنید ، خصوصا زمانی که در حال مشاجره با دیگران هستید.

اگر نمره ای بین ۳۶۰ تا ۴۴۰ گرفتید

تیپ شخصیتی منطقی

شما فردی سرسخت هستید که منطق را بر احساسات ترجیح میدهید. برای رسیدن به نتیجه و یا تصمیم گیری باید به آمار و ارقام نگاه کنید. گاهی اوقات، بی احساس بودنتان ،روابط یا مسائل خانوادگی شما را تحت تاثیر قرار میدهد. اما در زمینه کاری، عمل گرا بودن و رویکرد منطقی شما، شما را به موقعیت های بالاتر می رساند. شما کنجکاو، باهوش، تخیلی، کاوشگر، متفکر و برای موقعیت های رهبری مناسب هستید. شما اغلب دوست دارید به طور مستقل کار کنید، اما بصورت گروهی نیز خوب عمل می کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد