اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک اتفاق عجیب در حوزه نهضت ملی مسکن ؛ ساخت مسکن در زمین های وقفی؟

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه "در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اوقاف می‌تواند کمک کند" گفت: مالکیت زمین اوقافی با مالکیت خصوصی متفاوت است.

به گزارش سایت طلا، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه "در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اوقاف می‌تواند کمک کند" گفت: مالکیت زمین اوقافی با مالکیت خصوصی متفاوت است.

فرزانه صادق‌مالواجرد با اشاره به تفاهمنامه وزارت راه شهرسازی با سازمان اوقاف، اظهار کرد: بر اساس این تفاهمنامه، زمین‌های اوقافی قبل از الحاق ارزش‌گذاری شود.

وی ادامه داد: استان‌ها باید در اجرای تفاهمنامه وزارت راه و اوقاف همکاری کنند. در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اوقاف می تواند کمک کند و باید به این نکته توجه داشت که مالکیت زمین اوقافی با مالکیت خصوصی متفاوت است.

وی همچنین با اشاره به نوسازی بافت فرسوده، افزود: بسته‌های تشویقی شهرسازی در بافت‌های فرسوده منجر به رونق ساخت و ساز در بافت فرسوده می‌شود. این مهم موردتوجه وزارت راه و شهرسازی بوده و دراین راستا گام‌هایی برداشته شد.

وی با تأکید بر این‌که ضوابط ساخت‌وساز در بافت فرسوده باید با ضوابط ساخت وساز در سایر بافت‌ها متفاوت باشد، اضافه کرد: زیرساخت‌های موجود در بافت فرسوده شرایطی را ایجاد کرده است که تولید مسکن در این بافت‌ها بسیار ساده‌تر باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد