اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آیفون ۱۴ مقابل حریف تازه‌وارد شکست خورد!

کارشناسان DXOMark اعتقاد دارند پیکسل ۷ پرو بالاتر از آیفون ۱۴ پرو و پرچمداران سامسونگ و شیائومی و هواوی، مجهز به برترین دوربین در تاریخ گوشی‌های هوشمند است.

به گزارش سایت طلا، کارشناسان DXOMark اعتقاد دارند پیکسل ۷ پرو بالاتر از آیفون ۱۴ پرو و پرچمداران سامسونگ و شیائومی و هواوی، مجهز به برترین دوربین در تاریخ گوشی‌های هوشمند است.

مؤسسه‌ی DXOMark که دوربین گوشی‌های هوشمند را مورد بررسی قرار می‌دهد معتقد است پیکسل ۷ پرو، جدیدترین گوشی پرچم‌دار گوگل، به‌صورت مشترک با آنر مجیک ۴ آلتیمیت در زمینه‌ی تصویربرداری در صنعت موبایل حرف اول را می‌زند. پیکسل ۷ پرو که به‌تازگی معرفی شده است سه دوربین در پنل پشتی دارد و برای بهبود کیفیت تصاویر به‌طور ویژه به نرم‌افزار اتکا می‌کند.

کارشناسان DXOMark می‌گویند دوربین گوشی پیکسل ۷ پرو در تمامی سناریوها عملکردی باثبات دارد، رنگ پوست را به‌خوبی رندر می‌کند و کنتراست طبیعی ارائه می‌دهد. دوربین پیکسل ۷ پرو در زمینه‌ی فوکوس خودکار به‌خوبی عمل می‌کند و تصاویر را در لحظه با دقت بالا به‌ثبت می‌رساند. پرچم‌دار گوگل به‌هنگام فیلم‌برداری چهره را با دقت بالا رهگیری می‌کند.

پیکسل ۷ پرو گوگل در پنل پشتی مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیسلی و دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی است.

یکی از مواردی که باعث شده است پیکسل ۷ پرو به رتبه‌ی اول تکیه بزند، عملکرد خوب در زمینه‌ی بزرگ‌نمایی است. DXOMark می‌گوید این گوشی در تمامی حالت‌های بزرگ‌نمایی جزئیات خوبی از صحنه‌ها ثبت می‌کند.

برتری‌های پیکسل ۷ پرو صرفاً به دوربین پشتی محدود نمی‌شود و این گوشی در زمینه‌ی ثبت سلفی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به گفته‌ی DXOMark، دوربین سلفی توانایی قابل‌توجهی در رندر رنگ‌های پوست دارد، گستره‌ی داینامیکی وسیعی ارائه می‌دهد و اکسپوژر (نوردهی) آن بسیار خوب است. دوربین‌های پشتی و جلویی پیکسل ۷ پرو در حوزه‌ی لرزش‌گیری نیز عملکردی قابل توجه دارند.

در همین حین کارشناسان DXOMark متوجه شده‌اند اکسپوژر دوربین اصلی پیکسل ۷ پرو در محیط‌های کم‌نور کمی ضعیف عمل می‌کند (اصطلاحا با پدیده‌ی فرونوردهی مواجه می‌شود). در بزرگ‌نمایی‌های فاصله‌ی نزدیک، کمی جزئیات سوژه پایین می‌آید و در تصویر نویز دیده می‌شود.

همچنین در فواصل نزدیک، دوربین سلفی نمی‌تواند به درستی روی چهره‌ی فرد فوکوس کند. دوربین پیکسل ۷ پرو در محیط‌های کم‌نور تصاویری ثبت می‌کند که در آن‌ها نویز به وضوح دیده می‌شود.

DXOMark در بخش عکس‌برداری امتیاز ۱۴۸ را به پیکسل ۷ پرو داده، این در حالی است که آنر مجیک ۴ آلتیمیت پیش‌تر در این بخش امتیاز ۱۵۰ را کسب کرده است. از نگاه کارشناسان این مؤسسه، آیفون ۱۴ پرو در ایجاد جلوه‌ی بوکه روی تصاویر عملکرد بهتری دارد و پیش‌نمایش تصویر در نرم‌افزار دوربین را نیز با جزئیات دقیق‌تری نمایش می‌دهد.

پیکسل ۷ پرو با امتیاز کلی ۱۴۷ به‌صورت مشترک با آنر مجیک ۴ آلتیمیت در رتبه‌ی نخست رنکینگ جهانی DXOMark و رتبه‌ی نخست رنکینگ گوشی‌های فوق پریمیوم (محصولاتی با قیمت بالای ۸۰۰ دلار) قرار گرفته است و جایگاه بالاتری نسبت‌به پرچمداران سایر برندها دارد. پس از این دو گوشی، آیفون ۱۴ پرو با امتیاز ۱۴۶ بهتر از گوشی‌های سایر برندها است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد