اونس طلا2332.28
مظنه14,896,000
18 گرم3,438,700
ارزش سکه33,560,688
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000
گزارش آگهی

ملی پیامک پنل پیامکی آینده

اگر برای برندینگ، تبلیغ محصولات و خدمات‌تان به مخاطبان هدف به‌دنبال یک روش بازاریابی موثر و اما کم‌هزینه هستید، بازاریابی پیامکی می‌تواند ایده خوبی برای معرفی کسب‌وکارتان به مخاطبان موردنظر شما باشد.

اگر برای برندینگ، تبلیغ محصولات و خدمات‌تان به مخاطبان هدف به‌دنبال یک روش بازاریابی موثر و اما کم‌هزینه هستید، بازاریابی پیامکی می‌تواند ایده خوبی برای معرفی کسب‌وکارتان به مخاطبان موردنظر شما باشد. ازآنجایی که تقریباً همه مردم تلفن همراه دارند و پیام‌های دریافتی خود را در طول روز می‌خوانند، می‌توانید به راحتی برند و محصولات‌تان را به مخاطبان مرتبط با کسب‌وکارتان معرفی کنید. اما برای اینکه بتوانید به‌صورت مداوم و موثر به طیف گستره‌ای از مخاطبان هدفتان پیامک ارسال کنید و با آن‌ها ارتباط پایداری داشته باشید به ابزاری به نام پنل پیامکی نیاز دارید.

بنابراین مهم است که سامانه‌ای را انتخاب کنید که شما را در مسیر گسترش تجارتتان تنها نگذارد تا بتوانید به راحتی و به بهترین شکل ممکن استراتژی بازاریابی پیامکی‌تان را پیاده‌سازی کنید. سامانه‌ای که از تیم پشتیبانی باکیفیت و پاسخگویی سریع و صحیح برخوردار باشد. به همین منظور تصمیم داریم در این مطلب شما را با ملی پیامک سامانه پیامکی آینده آشنا کنیم.

تجربه بازاریابی پیامکی موفق با خرید سامانه پیامکی ملی پیامک

ملی پیامک، یک شرکت باسابقه و معتبر در زمینه ارائه خدمات پیامکی در ایران است. این سامانه پیامکی علاوه‌بر ارائه امکانات متنوع، کاربری آسان، کیفیت و سرعت ‌بالا، از پشتیبانی قوی و فعالی هم برخوردار است که به‌صورت ۲۴ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند و به شما کمک می‌کنند تا در بازاریابی پیامکی‌تان موفق عمل کنید.

با پنل پیامکی ملی پیامک می‌توانید به راحتی و به سرعت مشتریان و مخاطبان هدفتان را در جریان تخفیف‌ها، جشنواره‌ها، اخبار، کالاها و خدمات جدیدتان قرار دهید.

معرفی امکانات پنل اس ‌ام اس ملی پیامک

در این بخش برخی از پرکاربردترین امکانات سامانه پیامکی ملی پیامک را که هر کسب‌وکاری برای موفقیت در بازاریابی پیامکی به آن نیاز دارد معرفی می‌کنیم.

۱- ارسال پیامک از روی نقشه

یکی از امکانات پرکابرد و مهم که سامانه ملی پیامک در اختیار شما کاربران عزیزان قرار می‌دهد قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه است که با نام پیامپ نیز شناخته می‌شود.

اگر تصمیم دارید که پیامک تبلیغاتی و خدماتی‌تان را به مشتریان و مخاطبان هدفتان که در محله یا منطقه خاصی از شهرتان زندگی می‌کنند ارسال کنید می‌توانید با قابلیت پیامپ شهر موردنظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید، سپس محله یا منطقه موردنظرتان را روی نقشه مشخص کنید و در نهایت به بانک شماره منطقه یک پیامک جذاب تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید. در نظر داشته باشید که این بانک شماره تلفن به شماره‌های ایرانسل و همراه اول قابل تفکیک است.

۲- ارسال پیامک صوتی

یکی دیگر از امکانات جذاب سامانه ملی پیامک که طرفداران زیادی نیز دارد قابلیت ارسال پیامک صوتی به‌صورت تکی و انبوه است. با استفاده از این قابلیت میتوانید به‌جای تبلیغات متنی، متن تبلیغاتی‌تان را به صوت تبدیل کنید و برای مشتریان و مخاطبان هدفتان ارسال کنید.

۳- ارسال پیامک خودکار (پیامک مناسبت و یادآوری پیامکی)

یکی دیگر از امکانات شگفت‌انگیز ملی پیامک که می‌تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد قابلیت ارسال پیامک ( melipayamak.com/send/) به صورت است. این قابلیت بیشتر به منظور تبریک مناسبت‌ها و یادآوری رویدادها و جشنواره‌ها به مشتریان استفاده می‌شود. بنابراین با استفاده از این قابلیت ملی پیامک می‌توانید از قبل یک پیامک تبلیغاتی و مناسبتی آماده کنید تا در زمان موردنظرتان برای لیست مخاطبان هدفتان ارسال شود.

۴- برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی

یکی دیگر از مهم‌ترین امکانات پنل پیامکی ملی پیامک قابلیت نظرسنجی و قرعه‌کشی است. این قابلیت منجر به تعامل بهتر و بیشتر مشتریان با کسب‌وکارتان می‌شود.

قابلیت نظرسنجی به شما کمک میکند تا بیشتر با مخاطبان کسب‌وکارتان و نیاز‌های آن‌ها آشنا شوید و همچنین تاثیر بسزایی در جلب رضایت مشتریان فعلی و همچنین جذب مشتریان جدید دارد. از طرفی برگزاری قرعه‌کشی و مسابقات پیامکی نیز یک تکنیک هوشمندانه برای ترغیب مخاطبان به تعامل با کسب‌وکار شما است.

5. ارسال هدفمند به سن، جنسیت و…

یکی دیگر از امکانات برجسته و بسیار پرکابرد که سامانه ملی پیامک در اختیار صاحبان کسب‌وکارها قرار داده ارسال هدفمند بر اساس سن، جنسیت و شغل است بنابراین اگر به‌دنبال بازاریابی پیامکی هدفمندی هستید، می‌توانید از این قابلیت ملی پیامک بهره‌مند شوید.

سایر امکانات سامانه ملی پیامک

علاوه‌بر امکانات و قابلیت‌هایی که در بالا ذکر کردیم ملی پیامک امکانات متنوع و کاربردی دیگری را هم ارائه داده است. از سایر امکانات پنل‌های ملی پیامک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان ارسال اس‌ام اس به اصناف و مشاغل مختلف
امکان ارسال پیامک به ایرانسلی‌ها
امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها
بررسی هوشمند پیامک‌ها
امکان تعریف لیست ویژه
ارسال کارت ویزیت
ارسال متناظر
و ...

اگر به‌دنبال خرید پنل پیامک تبلیغاتی (melipayamak.com/price/) و قابلیت و امکان خاصی هستید که در این لیست مشاهده نکردید، لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید یا سری به سایت‌شان به آدرس www.melipayamak.com بزنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد