اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر از کسی که دوستش دارید صدمه دیده اید این مطلب را بخوانید

وقتی کسی که دوستش دارید به شما خیانت میکند یا به شما دروغ می گوید، آسیب می بینید.

وقتی زمان و احساسات خود را صرف یک رابطه میکنید و کسی که دوستش دارید به شما خیانت میکند یا به شما دروغ می گوید، احساس می کنید که شما را احمق فرض کرده است. همه ما از افرادی که دوستشان داشتیم آسیب دیده ایم.

ما درسایت طلا کارهایی را که باید در این موقعیت ها انجام دهید برایتان تهیه کرده ایم، تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خودتان را برای احساستان قضاوت نکنید

گاهی اوقات وقتی کسی به ما صدمه می زند اولین کاری که میکنیم این است که خودمان را سرزنش میکنیم و این باعث می شود که بیشتر از خودمان عصبانی شویم.

به یاد داشته باشید که تقصیر شما نیست. شما هرگز نمیتوانید فرد خیانتکار و دروغگو را از روز اول تشخیص دهید. خودتان را برای احساستان قضاوت نکنید. زمان میبرد تا با این احساس کنار بیایید.

همیشه به شما مربوط نیست

افراد به دلایل مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. گاهی اوقات به خاطر احساس ناامنی و ویژگی های اخلاقی آنهاست.

شما نباید کارهای آنها را به خودتان ربط بدهید و به این فکر کنید که مشکل از خودتان است. گاهی اوقات فکر میکنیم که اگر زیباتر یا مهربان تر بودیم، شاید او به ما خیانت نمیکرد. خیانت هیچ توجیحی ندارد.

همه را نمی توان تغییر داد

عشق ما را وادار به انجام باورنکردنی ترین کارها میکند. گاهی اوقات به افرادی که مدام به ما صدمه می زنند چنگ می زنیم زیرا فکر میکنیم که می توانیم آنها را تغییر دهیم.

اما همه را نمی توان تغییر داد. برخی از افراد فقط باید رها شوند قبل از اینکه به شما آسیب عاطفی وارد کنند. گاهی اوقات حفظ روابط به هر قیمتی، بیشتر به ما آسیب می رساند. رها کردن ممکن است تنها راه نجات خودتان باشد.

خودت را تنهاتر نکن

فرار کردن از مردم فقط به این دلیل که کسی که دوستش داشتیم به ما صدمه زده اغلب اتفاق می افتد. این قابل درک است. اما اگر به این کار ادامه دهید فقط در گذشته حبس میشوید.

بهترین راه برای فراموش کردن گذشته ادامه دادن است. از گذشته فقط باید درس بگیرید و یاد بگیرید که در انتخاب های بعدی بهتر تصمیم بگیرید.

ببخش، اما فراموش نکن

بخشیدن خوب است اما اگر کسی قبلاً به شما صدمه زده است، بهتر است با قطع ارتباط با او از سلامت روانی و عاطفی خود محافظت کنید.

برقراری ارتباط با کسی که شما را آزار میدهد. فقط سلامت روان شما را از بین می برد. به خودتان یادآوری کنید که چرا نباید به برخی افراد اجازه بدهید که دوباره به زندگیتان وارد شوند. او را ببخشید اما کارهایش را فراموش نکنید.

تولد دوباره

مردم دو دسته اند: آنهایی که با هر شکستی ضعیف میشوند و کسانی که از شکست های خود برای قوی تر و عاقل تر شدن استفاده می کنند.

بعد از مدتی که ناراحتی و خشم شما فروکش کرد به گذشته نگاه کنید و ببینید چه درس و تجربه ای از این شکست گرفته اید . به یک انسان جدید و با تجربه تر تبدیل شوید نه یک انسان شکسته و ضعیف.

بهترین انتقام این است که زندگی بهتری داشته باشید

صدمه دیدن از کسی که دوستش داریم ما را به فکر انتقام جویی می اندازد . اما بهترین انتقام این است که زندگی خودتان را بهتر کنید و بدنبال اهدافتان بروید. حرکت کنید، خودتان را از نو بسازید، دوباره عشق را در زندگیتان پیدا کنید و گذشته را پشت سر بگذارید. البته گفتن این کار آسانتر از انجام دادن آن است اما بهترین کار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد