اونس طلا2337.71
مظنه14,996,000
18 گرم3,461,800
ارزش سکه33,785,988
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

منظره مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و چالش های زندگیتان را بشناسید

منظره مورد علاقه شما جنبه های شگفت انگیز شخصیت شما را نشان دهد.

منظره مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و چالش زندگیتان را بشناسید

طبق گفته های روانشناسی عاطفی، ویژگی های منظره مورد علاقه شما جنبه های شگفت انگیز زندگی و شخصیت شما را نشان دهد.

۱. پر انرژی و خوش بین:

شما فردی رویا پرداز هستید. شما اهداف روشنی دارید که با شناخت کامل توانایی هایتان به سمت موفقیت حرکت میکنید. زمانی که دیگران فقط مشکلات را می بینند، شما به فرصت ها توجه می کنید و مانند عقاب بر فراز و نشیب ها پرواز می کنید و با چشمانتان به اهدافتان نگاه میکنید.

شما صادق و روراست هستید، به همین دلیل است که افراد دروغگو شما را بسیار آزار می دهند. یکی از چالش‌های اصلی شما این است که یاد بگیرید صبور باشید، زیرا اغلب دوست دارید در کارهایتان عجله کنید و به سرعت به چیزی که میخواهید برسید. همه چیز با سرعتی که انتظار دارید اتفاق نمی‌افتد و فقط ناامید می شوید.

به یاد داشته باشید که زندگی برنامه ریزی شده است و هرچیز در زمان خودش اتفاق می افتد و تنها شانس شما این است که با عشق، اراده و تعهد کار کنید و برای رسیدن به اهدافتان وقت بگذارید. صبور بودن و حرکت با ریتم زندگی به شما این اجازه را می‌دهد که فردی آرام‌تر،صبورتر و مطمئناً شادتر باشید.

۲. خلاق و پرانرژی:

شما فردی پرانرژی و با اعتماد به نفس هستید. احتمالاً در دوران کودکیتان‌ دیگران به‌خاطر موفقیت هایتان، به شما کمک می‌کردند که به فردی استثنایی و موفق تبدیل شوید، اما می‌توانید بسیار حسود شوید، که دقیقاً چالش شما در زندگی این است.

به آرامش بیشتری نیاز دارید . شما فعالیت‌های تفریحی یا فرهنگی انجام ‌می دهید که هیچ ربطی به شغل و تخصص شما ندارد و آنها را اتفاقاً خیلی خوب انجام می‌دهید. باید رویکرد متفاوتی به فعالیت های روزانه خودتان داشته باشید.

۳. مبتکر و ادراکی:

شما فردی بسیار منطقی، بصیر، محتاط و مستقل هستید که بدنبال کشف حقیقت عالم و جهان هستید . شما بسیار مراقب و کنجکاو هستید و به همین دلیل دوست ندارید با افرادی که به درک و اطلاعات شما در زندگی کمکی نمی کنند و چیزهای جدیدی به شما یاد نمی دهند ، صحبت کنید و تحمل آنها برای شما سخت است.

شما معمولاً از ابراز احساسات خودتان خودداری می کنید، زیرا احساس می کنید ابراز احساسات شما را آسیب پذیر می کند و چالش بزرگ زندگی شما در اینجاست. باید بدانید که ابراز احساسات صادقانه، دل های دیگران را بهم پیوند میدهد.

از ابراز آن ها نترسید زیرا احساسی که برون ریزی نشود، در درونتان به رنجش و کینه تبدیل می شود. از زبان عشق استفاده کنید تا ببینید که چگونه زندگی شما پر از نور میشود. ابراز احساسات باعث میشود دیگران شما را بهتر درک کنند.

۴. خوش بین و مشتاق :

شما فردی چندوجهی، فعال، خوش بین و در برخی موارد جاه طلب هستید که می خواهید آزادی و شادی خودتان را حفظ کنید، متعهد بمانید و مهمتر از همه درد و غم را از خودتان دور کنید.

اگر عبارتی وجود داشته باشد که بتواند شخصیت شما را توصیف کند، عبارت (در لحظه زندگی کن) است . به طور عجیبی از تعهدات و مسئولیت پذیری اجتناب می کنید . به دلیل هیجانات بالایتان هر کاری که شروع می کنید ناتمام رها میکنید. کارهای ناتمام شما بیشتر از کارهایی است که به اتمام رساندید و این دقیقا همان چالش بزرگ زندگیتان است.

آرام کردن ذهن ، سازماندهی زمان و پذیرفتن مسئولیت کارهایی که می توانید انجام دهید، راهی عالی برای شروع ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شماست. استعداد شما نامحدود است، اما به یاد داشته باشید که پیروزی‌های بزرگ نیازمند تعهدات بزرگ است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد