اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرط و شروط بایدن برای دیدار با پوتین

رئیس جمهوری آمریکا گفت که در اجلاس گروه ۲۰ قصد دیدار با همتای روس خود را ندارد و موافقت عربستان سعودی با کاهش صادرات نفت اوپک پلاس را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش سایت طلا ، جو بایدن در مصاحبه بامداد امروز (چهارشنبه) با شبکه خبری سی ان ان با ابراز اطمینان به شکست دادن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، گفت که پس از انتخابات میاندوره ای ۱۷ آبان، نامزدی در انتخابات مذکور را بررسی خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال مجری درمورد احتمال وقوع رکود اقتصادی در آمریگا، گفت: خیر. چنین چیزی رخ نداده و فکر نمی کنم که رکودی پیش بیاید. اما اگر رکودی هم رخ دهد بسیار جزئی خواهد بود و اقتصاد ما اندکی افت خواهد کرد.

به گفته بایدن، آمریکا در مقایسه با دیگر غول های اقتصادی جهان در موقعیت بهتری قرار دارد. وی با این حال هشدار داد: ما هنوز هم مشکلات جدی داریم.

رئیس جمهوری آمریکا در مورد احتمال دیدار با ولادیمیر پوتین در اجلاس ماه آتی میلادی سران گروه ۲۰ در بالی اندونزی گفت که چنین قصدی ندارد ولی بسته به موضوع گفت و گو، آن را مد نظر قرار خواهد داد.

بایدن گفت: من هیچ قصدی برای دیدار با وی ندارم. اما اگر به عنوان مثال در (جریان برگزاری اجلاس سران) گروه ۲۰ به من مراجعه کرده و بخواهد درمورد آزادی (بریتنی) گرینر (بازیکن لیگ بسکتبال زنان آمریکا زندانی در روسیه) صحبت کند، با وی دیدار خواهم کرد.

وی پوتین را یک سیاستمدار معمولاً منطقی خواند که دورنمای اشغال اوکراین را اشتباه ارزیابی کرده است.

بایدن افزود: آمریکا به دنبال این است که قبل از آنکه مسکو به سلاح‌های کشتار جمعی متوسل شود، از آتش نبرد اوکراین و روسیه کاسته شود.

روزنامه واشنگتن پست به تازگی خبر داده که ماموران اف بی آی معتقند که شواهد کافی برای ایراد اتهام جرایم مالیاتی و اظهارات کذب در مورد خرید اسلحه به هانتر فرزند بایدن وجود دارد، رئیس جمهوری آمریکا در این ارتباط گفت که به پسرش اعتماد دارد.

جو بایدن گفت: او (هانتر) هم مثل خیلی از خانواده ها، گرفتار مواد مخدر شد و پس از ترک، زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

بایدن در پاسخ به سوال جِیک تَپِر در مورد آنکه واشنگتن پس از تصمیم اخیر اوپک پلاس در کاهش دو میلیون بشکه ای نفت، در روابط خود با ریاض تجدیدنظر خواهد کرد یا خیر، گفت: بله.

وی در واکنش به سخنان باب منندز سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی در مورد توقف همکاری آمریکا و عربستان سعودی از جمله فروش جنگ افزار گفت: من در مورد آنچه که مد نظر قرار داده و در سر دارم صحبتی نمی کنم ولی (اقدام عربستان) تبعاتی در پی خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد