اونس طلا2394.45
مظنه15,916,000
18 گرم3,674,200
ارزش سکه35,858,748
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

ورود یک برند ناشناخته خودرو به بازار ایران + تصاویر

خودروسازان راین پس از عرضه راین R3 قصد دارد پیکاپ و شاسی بلند برند ناشناخته چینی کاوایی را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با محصولات این برند چینی آشنا خواهیم شد.

به گزارش سایت طلا، خودروسازان راین پس از عرضه راین R3 قصد دارد پیکاپ و شاسی بلند برند ناشناخته چینی کاوایی را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با محصولات این برند چینی آشنا خواهیم شد.

شرکت خودروسازان راین به تازگی برای احیای خود، تولید و عرضه خودرو راین R3 را در دستور کار قرار داده و به زودی نیز آن را به فروش خواهد رساند، اما این خودروساز برای کسب سهم از بازار ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته و در همین راستا قصد دارد پیکاپ و شاسی بلند شرکت چینی کاوایی را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند؛ برندی که برای بسیاری از مشتریان ایرانی ناشناخته است.

خودروسازان راین به دنبال عرضه محصولات کاوایی

شاسی بلند Kawai W1

خبرها حاکی از آن است که شرکت خودروسازان راین، شرکت چینی کاوایی را به عنوان شریک تجاری جدید خود در نظر گرفته و برای گسترش سبد محصولات خود قصد دارد پیکاپ و شاسی بلندهای این برند چینی را به بازار ایران عرضه کند.

شاسی بلند Kawai W1

برند چینی کاوایی (Kawei) فعالیت خود را از سال 1992 میلادی شروع کرده و طی این سال‌ها توانسته محصولات مختلفی را به بازار چین عرضه کند. البته این خودروساز طی سال‌های گذشته محصول جدیدی را به سبد محصولات خود اضافه نکرده و در حال حاضر فقط روی عرضه پیکاپ و شاسی بلندهای قدیمی خود از جمله W1، K1، K150 و K150 GT تمرکز دارد.

پیکاپ Kawei K150 gt

طبق تصاویری که در سایت رسمی این خودروساز منتشر شده به نظر می‌رسد شاسی بلند کاوایی W1 در آینده‌ای نزدیک به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. کاوایی W1 به عنوان یک شاسی بلند دو دیفرانسل به کیا سورنتو شباهت زیادی دارد و از موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد. علاوه بر این شاسی بلند، تصویری از پیکاپ کاوایی K150 GT نیز در سایت خودروسازان راین منتشر شده که این پیکاپ نیز از همین موتور 2 لیتری توربوشارژ برخوردار خواهد بود.

پیکاپ Kawei K150 gt

این پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ می‌تواند قدرتی برابر با ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. ضمن این که مدل دو دیفرانسیل این خودروه از قابلیت انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و عقب با ضریب‌های سبک و سنگین بهره می‌برند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد