اونس طلا2337.19
مظنه14,466,000
18 گرم3,339,400
ارزش سکه32,591,898
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,400,000
ربع14,700,000

روند منفی شاخص بورس در معاملات امروز

هرچند که شاخص بورس در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت و تا یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد افزایش یافت، اما در ساعات میانی و پایانی، روند نزولی به خود گرفت و در نهایت با یک هزار و ۱۵۶ واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ٣۰۳ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز با ۱۱۵۶ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۲۰ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۷۵ هزار و ۷۰۰ واحد ایستاد.

در این بازار، ۲۰۸ هزار معامله به ارزش ۱۹ هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال انجام شد.

توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، بانک پاسارگاد و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی فناوران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۵۰ واحد کاهش داشت و به ۱۷ هزار و ۷۷۳ واحد رسید.

در این بازار بیش از چهار میلیارد و ۲۵۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۰۱ هزار و ۹۹۲ نوبت بود.

پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، پالایش نفت شیراز (شراز)، مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان)، فرابورس ایران (فرابورس)، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (سمگا) و اعتباری ملل (وملل) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند، همچنین بیمه پاسارگاد (بپاس)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، سنگ آهن گهر زمین (کگهر)، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا) و بهمن دیزل (خدیزل) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد