اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حیوان عجیب و غریبی به نام پاگنده کشف شد

پاگنده موجودی میمون مانند است که ظاهراً در جنگل های شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند.

بر اساس گزارش ها، در سال ۱۹۹۶ مردم چرستون برای اولین بار یک موجود مودار بزرگ را مشاهده کردند.

این یک عکس ثابت شده در سال ۱۹۷۷ است که از یک فیلم ۱۶ میلیمتری توسط ایوان مارکس گرفته شده است که طبق گزارشها نشان میدهد که پاگنده افسانهای در تپههای شمال کالیفرنیا در حال راه رفتن است.

پاگنده موجودی میمون مانند است که ظاهراً در جنگل های شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند. دانشمندان عموماً وجود آن را تکذیب میکنند و آن را ترکیبی از فولکلور، شناسایی نادرست و حقه بازی می دانند تا یک حیوان زنده واقعی.

اما اخیرا با توجه به رد پاها و موهای یافته شده دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که حیوانی عظیم الجثه و مودار در سراسر بیابان وسیع ایالات متحده و کانادا زندگی میکند. افراد زیادی ادعا کرده اند که این حیوان بزرگ را در این نواحی به دفعات زیاد دیده اند.

در سال ۲۰۰۶ بود که مشاهده این حیوان بزرگ جنگلی حدود ۶ هفته طول کشید و ۱۵ نفر شاهد آن بودند.

آنها موجودی میمون مانند را توصیف کردند که حدود پنج فوت قد داشت، موهای قهوهای رنگ بدنش را پوشانده بود و چهرهای سبزرنگ داشت. این شاهدان اظهار داشتند که این حیوان دم ندارد و براحتی از درخت بالا میرود.

وبسایتهای مختلفی در سراسر جهان به وجود این حیوان و کشف شدن آن پرداختند. به عنوان مثال، جان داونز، مدیر مرکز جانورشناسی فورتین در شمال دوون، اظهار داشت: من گزارشهای مشابه زیادی از مشاهده چنین موجوداتی در جنگلهای دوونشایر دارم. این یک واقعیت غیرقابل انکار است . بسیاری از گزارشهای منتشر شده از بریتانیا از کشف این موجودات بزرگ و پرمو و حتی موجودات کاملاً کوچکتر نیز خبر میدهند.

گرچه این مناطق جنگل های انبوه و دورافتاده زیادی دارد، اما این مانع از انجام برخی تحقیقات میدانی توسط اعضای مرکز جانورشناسی فورتین نشده است و آنها هنوز بدنبال یافتن و اثبات وجود این حیوان هستند.

آنها امیدوارند که در تحقیقات خود در مورد مشاهدات پاگنده پیشرفت بیشتری داشته باشند و اطلاعات بیشتری ارائه کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد