اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی عجیب ژنرال آمریکایی از جنگ اوکراین

یک ژنرال ارشد سابق آمریکایی ضمن تشویق و تمجید از "موفقیت ارتش اوکراین" ادعا کرده است که روسیه تا پایان سال جاری میلادی "شکست" خواهد خورد.

به گزارش سایت طلا ، بن هاجز، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا به روزنامه ساندی تایمز گفت که "خطوط روسی در حال فروپاشی هستند."

وی در ادامه ادعای خود عنوان کرد: «براساس آن چیزی که مشاهده می‌کنیم، نوعی احساس فروپاشی حداقل در منطقه دونباس وجود دارد و من به شدت معتقدم که روس‌ها تا پایان سال جاری میلادی به خطوط قبل از آغاز حمله باز خواهند گشت.»

به گزارش وب‌سایت بیزنس اینسایدر، یک منبع ارشد دولت انگلیس نیز با استناد بر این ارزیابی مدعی شد: «تا پایان سال جاری میلادی،‌ نیروهای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مجبور خواهند شد دونباس را ترک کنند و به مرزهای روسیه بازگردند.»

بن هاجز در ادامه ارتش روسیه را همچون "ارتشی که شکست خورده است" توصیف کرد.

این ژنرال بازنشسته آمریکایی که سابقه هدایت ارتش آمریکا در عراق و افغانستان را دارد، گفت: اگر ارتش اوکراین موفق به بازپس‌گیری منطقه خرسون شود، بدین ترتیب احتمالا می‌تواند کریمه را نیز پس بگیرد، گرچه بازپس‌گیری این شبه‌جزیره بیش از چندین ماه طول خواهد کشید.

این درحالیست که سایر کارشناسان نسبت به رسیدن فصل سرما و زمستان در اوکراین هشدار می‌دهند و معتقدند که دمای پایین و سردی هوا ممکن است ارتش اوکراین را نسبت به پیشرفت‌هایی که می‌تواند در این جنگ کسب کند، محدود سازد. از طرفی هم برخی از کارشناسان استدلال می‌کنند که پیروزی اوکراین قبل از سال ۲۰۲۳ "غیرممکن" است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد