اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۲ هشدار که همسرتان میخواهد شما را ترک کند

اگر همسر شما دیگر علاقه ای به انتقال احساسات خودش به شما ندارد و با شما کمتر صحبت میکند .

ترک کردن ناگهانی یک رابطه ممکن است بسیارسخت باشد و به شریک دیگر آسیب های جدی وارد کند. اصطلاح ترک کردن بی سر و صدا به کسانی گفته میشود که نمیخواهند در مورد جدایی مکالمه ای کنند. آنها میخواهند هر آنچه که میخواهند با رفتارشان بگویند. همراهی برای کنار آمدن اگر بتوانید به شریک زندگی‌تان بگویید که چه از نظر احساسی یا جسمی به چیزی نیاز دارید و با یکدیگر بحث کنید و ابراز احساسات کنید به این معناست که به یکدیگر اهمیت می‌دهید. اگر همسر شما دیگر علاقه ای به انتقال احساسات خودش به شما ندارد و در هر شرایط سختی که برایش پیش می آید با شما صحبت نمیکند به این معناست که در ذهن و قلبش از شما جدا شده است.

بطورمثال شریک زندگی شما حسود است، اما اخیراً حس حسادتش را ابراز نکرده و دیگر شما و ارتباطتان با دیگران برایش مهم نیستید. است. عدم ابراز حسادت ممکن است تعارض را کاهش دهد، اما می تواند نشان دهنده عدم علاقه هم باشد. از خشم خودش استفاده میکند شریکتان به جای مکالمه مستقیم و رو در رو، با عصبانیت و خشم حرفش را بصورت غیر مستقیم میزند. بطور مثال او میداند شما سیگار کشیدن را دوست ندارید اما او با توجه به بهانه های مختلف سیگار را میکشد تا به شما نشان بدهد که مهم نیستید.

آنها به جای اینکه صحبت کنند، یا بسیار پرخاشگرو بهانه گیر میشوند یا بطور کل هیچ عکس العملی نسبت به چیزی نشان نمیدهند. کارهایی که قبلاً از انجام دادن آنها لذت می برد، مثلا پختن شام و یا دعوت کردن دوستان و خانواده ها به منزل، قرار ملاقات های عاشقانه متوقف میشود. هدف او جدایی است و از برآورده نشدن نیازهای خودش احساس بدی دارد. اگر احساس می‌کنید که شریک زندگی‌تان به نوعی در حال ترک تدریجی رابطه است، هر چه را که متوجه شده‌اید به او بگویید .

او را قضاوت نکنید. به عنوان مثال، می توانید بگویید: اخیرا دیگر آشپزی نمی کنی یا متوجه شدم که دیگر به فلان چیز علاقه ای نداری؟ بیا با هم صحبت کنیم . این ممکن است باعث مشاجره شود، اما بدانید که شما آن را ایجاد نکرده‌اید، بلکه آن را آشکار کرده‌اید. گاهی اوقات فکر می‌کنیم که با اجتناب کردن از گفتگو و فرار از مشکلات ، صلح را حفظ می‌کنیم. اما بهتر است هیچ چیز مخفی نماند و بتوانید متوجه خواسته او بشوید. شما او را متهم نمیکنید ، شما فقط او را به یک گفتگوی صادقانه دعوت میکنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد