اونس طلا2335.74
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

این 7 مکان بهترین طبیعت روی کره زمین را دارد + تصاویر

از شلوغی ها فرار کنید و به دنبال زیباترین طبیعت دنیا باشید.سیاره ما مملو از مناظر خیره کننده و جذاب است.

به گزارش سایت طلا، از شلوغی ها فرار کنید و به دنبال زیباترین طبیعت دنیا باشید.سیاره ما مملو از مناظر خیره کننده و جذاب است.

این زیبایی‌های طبیعی در جهان در همه اشکال از آبشار رعد و برق فرشته ونزوئلا گرفته تا جذابیت‌های مراقبه باغ بامبو آراشیاما در ژاپن وجود دارند. در این مقاله شما را با هفت عجایب طبیعت دنیا آشنا می کنیم.

1. آبشار فرشته - ونزوئلا

در حالی که ونزوئلا می‌تواند ادعای داشتن برخی از بهترین طبیعت‌های جهان را داشته باشد، یکی از فتوژنیک‌ترین آنها، آبشار فرشته در پارک ملی کانایما، است. آبشار نیاگارا را تصور کنید ، سپس چیزی تقریبا 20 برابر غظمت آن را تصور کنید . آبشار با شکوه از لبه کوه Auyán-Tepuí می گذرد و در واقع بلندترین آبشار بدون وقفه در جهان است.

2. آزور - پرتغال

آزور اگرچه بخشی از پرتغال است، اما در واقع حدود 900 مایل دورتر در اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد. این مجمع الجزایر مقصد رویایی برای فرار از جمعیت است. در میان دره های سرسبز آن، دامنه های شیب دار پوشیده از تاکستان، جنگل های باستانی، آبشارها و گل های وحشی زیبا، مزارع محصولات کشاورزی، آسیاب های بادی باستانی و دهکده های کوچک پر از خانه های جذاب قرار دارند.

3. پارک ملی بنف - کانادا

بسیاری از مردم فکر می کنند بنف فقط یک پیست اسکی زمستانی است، اما این گوشه از آلبرتا در تمام طول سال شگفتیهای بینظیر دارد. هوای زمستانی خنک، سرد و مناسب برای اسکی است، اما ماه‌های گرم‌تر تابستان خلوت فراوانی را همراه با مناظر زیبای کوه‌های راکی ​​کانادایی پوشیده از برف، دریاچه‌های یخبندان فیروزه‌ای، گل‌های وحشی و حیات وحش فراوان به ارمغان می‌آورند.

4. جزیره اسکای - اسکاتلند

افسانه ها، استخرهای پریان و صخره های عجیب و غریب. جزیره اسکای اسکاتلند قطعا مکانی است که در آن جادو با طبیعت را ملاقات می کنید. چیزی خارج از زمان جزیره وجود دارد. جایی است که هر روز زیبایی های بیشتری را نشان می دهد. گفته می شود که این مکان دیدنی وحشیانه، اما فراموش نشدنی است.

5. کاپادوکیه - ترکیه

در مورد کاپادوکیه در ترکیه چیزی غیرقابل باور وجود دارد که در آن شهرک های کامل از صخره های نرم آناتولی کنده شده اند. این منطقه برای پرواز با بالون عالی است و هنگامی که این غول‌های رنگارنگ بر فراز آن سر می‌زنند، عارف کاپادوکیه غیرقابل غلبه می‌شود. برای قرن ها، انسان ها از سنگ نرم استفاده کرده و از آن برای ایجاد لانه زنبوری از خانه ها استفاده کرده اند. بسیاری از آنها اکنون رها شده اند و با نقاشی های دیواری خود به زیبایی های طبیعی تبدیل شده اند.

6. پارک ملی دریاچه های Plitvice - کرواسی

پارک ملی دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی یک چشم‌انداز طبیعی خیره‌کننده است که در قلب خود 16 دریاچه پلکانی دارد که با آبشارهای شگفت‌انگیزی به هم می‌پیوندند. این آبشارها در نهایت به یک دره آهکی عمیق الهام‌بخش ختم می‌شوند. با توجه به طبیعت عجیب، هر دریاچه سایه متفاوتی از آبی به خود می گیرد و منظره ای تخیلی ایجاد می کند. در اطراف دریاچه ها جنگلی انبوه باستانی وجود دارد که هنوز خانه برخی از خرس ها و گرگ های اروپایی است.

7. بیشه بامبو آراشیاما - ژاپن

در حالی که بیشه بامبو آراشیاما در کیوتو در وسعت دیگر زیبایی‌های طبیعی نیست، اما برای داشتن فضایی بی‌نظیر برنده است. این بیشه از بامبوهای بلند نه تنها برای چشم، بلکه برای گوش کاملاً بینظیر است. در سال 1996، آراشیاما به عنوان یکی از 100 منظره صوتی برتر ژاپن انتخاب شد. اگر آرام در میان بامبو بایستید، صدای خش‌خش برگ‌ها و خش‌خش چوب مطمئناً روح شما را التیام می‌بخشد. برای پاکسازی روح بیشتر، قبل از اینکه نخلستان را ترک کنید، مدتی را در معبد Tenryu-ji بگذرانید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد