اونس طلا2338.87
مظنه14,861,000
18 گرم3,430,600
ارزش سکه33,481,833
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

لحظه وحشتناک آتش گرفتن پل کریمه + فیلم

بخشی از پل کریمه که این شبه جزیره را به خاک روسیه متصل می‌کند، آتش گرفته و بخشی از سازه آن فروریخته است.

به گزارش سایت طلا ، در شرایطی که تنش‌های اوکراین و حامیان غربی این کشور با روسیه ادامه دارد، آتش‌سوزی و فرو ریختن بخشی از پل کریمه خبرساز شده است.

منابع رسانه‌ای و برخی منابع محلی در روسیه با انتشار فیلم‌ها و تصاویری از پل کریمه گزارش دادند، این پل آتش گرفته و بخشی از سازه آن فرو ریخته است.

سه روز بعد از اظهارنظر مقام ارشد پنتاگون درباره توانایی اوکراین برای حمله به اهداف روسیه در کریمه، پل این شبه جزیره آتش گرفته است.

منابع رسانه‌ای از قبیل وبگاه «بی‌ان‌اُ» با انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی از کریمه خبر دادند که پل این شبه جزیره آتش گرفته و بخشی از آن فرو ریخته است.

کانال تلگرامی «کرچ اینفو» در ساعت ۰۶:۲۹ صبح امروز به وقت محلی از وقوع انفجار و آتش سوزی در پل کریمه خبر داد؛ پلی که این شبه جزیره را به خاک روسیه متصل می‌کند.

این رسانه شبکه اجتماعی به نقل از شاهدان عینی خبر داد، ساکنان منطقه با صدای انفجاری مهیب در پل کریمه از خواب بیدار شدند.

در یکی از تصاویری که از آتش سوزی منتشر شده است، حداقل دو شعله یکی در خط ریلی پل کریمه و یکی دیگر در نزدیکی آن دیده می‌شود.

«اولِگ کریچکوف» مشاور رئیس منطقه کریمه به خبرگزاری تاس روسیه گفت، «بر اساس اطلاعات اولیه، یک مخزن سوخت در یکی از بخش‌های پل کریمه آتش گرفته است».

در یکی از فیلم‌هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، مشخص است که بخشی از پل کریمه به دلیل شدت آتش و سوختگی، فرو پاشیده است.

اواخر مرداد ماه سال جاری بود که مشاور رئیس دفتر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفته بود که کی‌یف قصد دارد پل کریمه را تخریب کند.

«میخائیل پودولیاک» در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «گاردین» این پل را که کریمه را به سرزمین اصلی روسیه متصل می‌کند، «غیرقانونی» خواند و گفت: «این گونه اشیاء باید نابود شود».

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد