اونس طلا2211.29
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

محصول جدید و جذاب تویوتا آماده ورود به ایران + قیمت

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ معرفی شد. این خودرو ژاپنی ارزان قیمت برای ورود به بازار ایران شانس زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

به گزارش سایت طلا، تویوتا کرولا ۲۰۲۳ معرفی شد. این خودرو ژاپنی ارزان قیمت برای ورود به بازار ایران شانس زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

تویوتا از نسخه ۲۰۲۳ کرولا پرده برداشت. این خودرو محبوب ژاپنی در مدل پایه حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ دلار قیمت دارد و قیمت بالاترین نسخه آن نیز به ۲۰ هزار دلار می‌رسد. از این رو تویوتا کرولا ۲۰۲۳ با توجه به سقف واردات خودرو در ایران می‌تواند به بازار ایران راه پیدا کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات تویوتا کرولا ۲۰۲۳

تویوتا کرولا 2023 نسبت به قبل تغییرات جزئی را تجربه کرده است. در واقع علاوه بر تغییراتی اندکی که در جلوپنجره و چراغ‌ها اعمال شده، در نمای جلوی آن نشان جدید حرف بزرگ C به جای نشان تویوتا خودنمایی می‌کند. البته ژاپن از مدتی قبل عرضه این خودرو با نشان ویژه کرولا را آغاز کرده است. در نمای عقب این خودرو همچنان لوگو تویوتا به چشم می‌خورد و طراحان نشان‌های مربوط به قوای محرکه هیبریدی را نیز در جلو و عقب نصب کردند.

نسل فعلی کرولا برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و تویوتا طی این سال‌ها با ایجاد تغییراتی توانسته آن را به‌روز نگه دارد. تویوتا کرولا ۲۰۲۳ به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری هیبریدی مجهز شده و اکنون از موتور برقی ارتقا پیدا کرده نیز بهره می‌برد. ضمن این که تویوتا برای موتورهای ۱.۵ لیتری و ۲ لیتری بنزینی این خودرو نیز اصلاحاتی را در نظر گرفته تا مصرف سوخت آنها بهینه شود. همچنین مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های بدنه جدید نیز سفارش دهند.

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ در ژاپن اکنون به جای نمایشگر ۸ اینچی قبلی از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی بهره می‌برد که می‌تواند از اپل کارپلی بی‌سیم نیز پشتیبانی کند. ضمن این که امکان سفارش ارتباط وای فای نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. برخی از مدل‌های این خودرو به شکل استاندارد با حسگرهای پارک نیز به فروش خواهند رسید.

سطح امکانات ایمنی کرولا ۲۰۲۳ نیز ارتقا پیدا کرده و اکنون از دستیار رانندگی پرو اکتیو نیز بهره می‌برد؛ این سیستم مانع نزدیک شدن بیش از حد خودرو به عابران، دوچرخه‌سواران و سایر خودروهای پارک شده خواهد شد. کرولا ۲۰۲۳ در ژاپن به قابلیت به‌روزرسانی از راه دور نیز مجهز شده تا مشتریان بعد از خرید این خودرو نیز قابلیت‌های ایمنی ارتقا پیدا کرده را دریافت کنند. سیستم ایمنی پیشگیری از تصادف این خودرو نیز قادر به تشخیص خودروهای روبه‌رویی خواهد بود.

تویوتا کرولا در ژاپن با قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ تا ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. همچنین قیمت نسخه استیشن این خودرو با پسوند تورینگ از ۱۴ هزار و ۲۰۰ تا ۲۱ هزار دلار خواهد بود. مدل هاچ بک این خودرو نیز با نام اسپرت با قیمت ۱۵ هزار دلار تا ۲۰ هزار دلار روانه بازار خواهد شد. از این رو تویوتا کرولا ۲۰۲۳ با توجه به سقف واردات خودرو در ایران می‌تواند به بازار کشورمان راه پیدا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد