اونس طلا2337.71
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

یک پر انتخاب کنید و پیام امروزتان را دریافت کنید

به شهود خودتان اجازه دهید پیامی را آشکار کند و شما را در مسیر درست قرار دهد

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

به تصویر نگاه کنید. کدام پر شما را جذب می کند؟ به شهود خودتان اجازه دهید پیامی را آشکار کند و شما را در مسیر درست قرار دهد.

پر شماره یک زندگیتان در حال حاضر در شرایط سختی قرار گرفته است، اما بعد از این شرایط سخت، یک تغییرخوب وجود دارد. آنچه در ابتدا به نظر می رسد هرج و مرج است، بخاطر تغییراتی است که فرشتگان میخواهند در زندگی شما ایجاد کنند و شما باید چیزهایی از این شرایط یاد بگیرید. بعد از گذشتن از طوفان، شما به مسیر جدیدی در زندگیتان هدایت خواهید شد. این دوره جدید شادی، سلامتی و فراوانی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پر شماره دو بیدار شو. شما معتقدید که تمام سردرگمی یا تغییری که تجربه کرده اید بخشی از یک انتقال به دوره جدید زندگیتان است. اجازه دهید این تغییرات اتفاق بیفتد و به دنبال حمایت فرشتگان خود باشید. آنها شما را راهنمایی میکنند و تنها کاری که باید بکنید این است که به ندای قلبتان گوش دهید.

پر شماره سه شما در زندگیتان همیشه مشغول رسیدگی به نیازهای دیگران بوده اید، اما اکنون زمان آن رسیده که از خودتان مراقبت کنید. وقت استراحت است. بعد از اینکه به اندازه کافی استراحت کردید میتوانید تصمیمات بهتری بگیرید. اجازه بدهید دیگران خودشان مسئولیت کارهایشان را به عهده بگیرند.

پر شماره چهار از افکار خودتان آگاه باشید. وقتی به اتفاقات مثبت در زندگیتان فکر میکنید به سرعت آن را در زندگیتان می بینید. درک روشنی از آنچه می خواهید در زندگیتان اتفاق بیافتد داشته باشید. نگرش شما به زندگی برای رسیدن به خواسته هایتان مهم است . هرچه مثبت تر باشید، با اتفاقات بهتری در زندگیتان روبرو میشوید.

پر شماره پنج فرشته شما از شما میخواهد که با ریتم و چرخه های طبیعی زندگی خودتان سازگار شوید. خوشبین باشید و تغییر را شروع کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. تغییر همیشه بد نیست.

پر شماره شش منتظر معجزه باشید. شما دعا کردید وکمک خواستید و حالا دعای شما قبول شده است. از فرشته خودتان کمک بگیرید تا مسیر درست را در زندگی به شما نشان دهد. تصمیمی که میخواهید بگیرید ممکن است ریسک بالایی داشته باشد اما نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت . به ندای قلبتان و صدای فرشتگان گوش دهید.

پر شماره هفت زمان شروع اتفاقات خوب و جدید فرا رسیده است. فرصت های زیادی برای شروعی تازه درمقابل شما قرار میگیرد. نیروی درونی و شجاعت زیادی را پیدا میکنید. به نشانه هایی که ظاهر می شوند توجه کنید و از لحظه و فرصت های زندگیتان استفاده کنید. نترسید و به جلو پیش بروید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد